English

اسپالتی:

اینتر در مسیر درستی گام برمی‌دارد

سرمربی اینتر بعد از پیروزی تیمش مقابل کیه‌وو گفت: بازی را خوب شروع کردیم و هر چه از زمان آن گذشت بهتر و بهتر شدیم. اینتر در مسیر درستی گام برمی‌دارد و امیدوارم که این نتایج خوب ما ادامه‌ داشته باشد.

 اینتر در مسیر درستی گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، اینتر به نتایج درخشان خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ادامه‌ داد. این تیم با هدایت اسپالتی توانست در هفته پانزدهم، کیه‌وو را با پنج گل در هم بکوبد تا صدرنشین جدید رقابت‌های سری A  لقب بگیرد.

اسپالتی بعد از پیروزی قاطع تیمش گفت‌: بازی را خوب شروع کردیم و هر چه از زمان آن گذشت بهتر و بهتر شدیم. اینتر در مسیر درستی گام برمی‌دارد و امیدوارم که این نتایج خوب ما ادامه‌ داشته باشد.

هنوز به بهتر شدن نیاز داریم

او ادامه‌ داد: نباید این نتایج باعث غرور ما شود. هنوز به بهتر شدن نیاز داریم و تیم بدون اشتباهی نیستیم. بازیکنان اینتر با نهایت حرفه‌ای‌گری تلاش می‌کنند و تنها می‌توانم به ستایش از آنها بپردازم. من این جا هستم تا با هر بازیکنی برخورد خوبی داشته باشم و اصلا قصد ندارم که هیچ بازیکنی را تنبیه کنم. در اینتر هر بازیکنی شانس بازی کردن دارد به شرط آن که آماده باشد.

اسپالتی در پایان سخنان خود بیان‌ کرد: دیدار بعدی ما برابر تورینو خواهد بود و این دیدار هم بسیار سخت است. بسیار خوشحالم که با پیروزی در دیدار برابر کیه‌وو صدرنشین شدیم و الان حفظ صدر سخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه