English

بونوچی:

بدون فداکاری نمی‌توان به اهداف بزرگ رسید

کاپیتان میلان گفت: بدون فداکاری نمی‌توان به اهداف بزرگ خود رسید. اگر همه دست به دست هم دهیم می‌توانیم میلان را از این شرایط خارج کنیم.

بدون فداکاری نمی‌توان به اهداف بزرگ رسید

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، بونوچی در فصل جابه‌جایی تابستانی بعد از کش و قوس‌های زیاد از یوونتوس جدا شد تا پیراهن میلان را بر تن کند. این مدافع با تجربه در نخستین فصل حضور خود در میلان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد اما نتوانسته به مشکلات خط دفاعی روسونری پایان دهد.

او بعد از تساوی برابر بنونتو گفت‌: این نتیجه‌ ناامید کننده بود. تا دقیقه پایانی پیش بودیم اما متاسفانه بازهم فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و گل تساوی را دریافت کردیم. با آمدن گتوزو از نظر روحی تغییر کردیم و امیدوار بودیم که در این دیدار حساس سه امتیاز را به دست آوریم.

کاپیتان میلان ادامه‌ داد: هنوز نقاط ضعف خود را بر طرف نکرده‌ایم. در خط دفاعی نیاز به استحکام و هماهنگی بیشتری داریم. می‌توانیم با تلاش بیشتر، بسیار بهتر از این ظاهر شویم. تنها به تلاش کردن بیشتر نیاز داریم و بر این باورم که در مقایسه با دیگر تیم‌ها چیزی کمتر نداریم.

بونوچی در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: بدون فداکاری نمی‌توان به اهداف بزرگ خود رسید. اگر همه دست به دست هم دهیم می‌توانیم میلان را از این شرایط خارج کنیم. تنها با اتحاد و تلاش کردن است که تیم از شرایط سخت خارج می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه