English

هفته آینده؛

نخستین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی تشکیل می شود

نخستین جلسه ستاد ملی ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران به ریاست سلطانی‌فر هفته آینده در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شود.

نخستین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس هماهنگی‌های به‌ عمل آمده بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال  برای حمایت و ادامه برنامه‌ریزی لازم برای حضور مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال به ریاست سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد.

اعضای این ستاد رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، معاون ورزش قهرمانی، نمایندگان وزارت‌خانه‌های خارجه، ارشاد و کشور،  سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صداو سیما و جمعی از مدیران ارشد ستادی وزارت ورزش و جوانان هستند.

ماموریت اصلی این ستاد حمایت‌های معنوی و مادی از فرصت جام جهانی برای افزایش همبستگی ملی و معرفی فرهنگ، تاریخ، سیاست و اخلاق ایران به جهانیان و همین‌طور پشتیبانی‌های فنی‌ و تدارکاتی برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه است.

نخستین جلسه ستاد ملی ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران هفته آینده در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه