English

ژیرو:

فرانسه برای هر تیمی می‌تواند خطرساز باشد

مهاجم تیم ملی فرانسه گفت: می‌دانم که انگلیسی‌ها از رویارویی با تیم ما واهمه دارند. فرانسه تیمی بااستعداد است که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد. ما برای هر تیمی می‌توانیم خطرساز شویم.

فرانسه برای هر تیمی می‌تواند خطرساز باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، تیم ملی فرانسه در جام جهانی همراه با پرو، استرالیا و دانمارک قرار گرفته است. اولیویه ژیرو که در بازی آرسنال و یونایتد دقایقی برای تیمش به میدان رفت، بعد از این دیدار درباره قرعه تیم ملی کشورش در جام جهانی گفت: من همیشه در فوتبال یاد گرفتم تا به تمام حریفانم احترام بگذارم ولی چیزی که مشخص است این است که ما می‌خواهیم از گروه خود به مرحله بعد صعود کنیم. به نظرم فرانسه حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی برسد. ما دوره قبل در یک هشتم نهایی حذف شدیم و من گفتم که باید حتما از دوره قبل بهتر باشیم و به همین خاطر حداقل تا نیمه نهایی باید بالا برویم.

فرانسه برای صعود به نیمه نهایی باید با انگلیس رقابت کند. دیداری که می‌تواند در مراحل پایانی جام رخ دهد. او درباره رویارویی با انگلیس گفت: من فضای رختکن را دیدم و می‌دانم که انگلیسی‌ها از رویارویی با تیم ما واهمه دارند. فرانسه تیمی بااستعداد است که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد. ما برای هر تیمی می‌توانیم خطرساز شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه