English

امری:

مستحق پیروزی بودیم

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن با شکست در برابر استراسبورگ گفت‌: من اصلا شکست را دوست ندارم اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. با وجود این که شکست خوردیم اما مستحق پیروزی بودیم.

مستحق پیروزی بودیم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن سرانجام در فصل جاری رقابت‌های لیگ فرانسه طعم شکست را چشید.

شاگردان اونای امری که در هفته شانزدهم لیگ فرانسه به مصاف استراسبورگ رفتند با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست دادند اما در صدر جدول رده‌بندی باقی ماندند.

اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نمی‌توان در همه دیدارها به پیروزی رسید با این حال باید روند خوب خود را ادامه‌ داد و تمرکزمان را حفظ کنیم. این طبیعی است که حریف‌های ما هم صاحب فرصت‌های گلزنی شوند و مثل دیدار امشب.

او ادامه داد: می‌توانستیم پیروز این دیدار هم شویم. فرصت‌های خوبی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم و تنها با کمی بدشانسی مواجه شدیم. من در این دیدار از سیستم چرخشی استفاده کردم و به چند بازیکن اصلی استراحت دادم و اصلا از چنین تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم. فاصله ما با دیگر تیم‌ها زیاد شده است و زمان آن رسیده بود که از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کنم. اگر به بازیکنان نیمکت‌نشین بازی نداد در ادامه‌ فصل به مشکل برمی‌خوریم.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنانش، گفت‌: من اصلا شکست را دوست ندارم اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. بازی بسیار حساسی برابر بایرن مونیخ پیش‌رو داریم. ما ناامید نیستیم. با وجود این که شکست خوردیم اما مستحق پیروزی بودیم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با وجود شکست در این دیدار با ۴۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند و با نزدیک‌ترین رقیب خود که موناکو است ۹ امتیاز اختلاف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه