English

ونگر:

حق ما بیش از این‌ها بود

سرمربی فرانسوی آرسنال گفت: برای بازیکنانم خیلی ناراحت هستم و خودم هم ناامید و عصبانی، چون حق ما بیش از این‌ها بود، ولی چیزی در این بازی نصیبمان نشد.

حق ما بیش از این‌ها بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، آرسنال دیشب (شنبه) در خانه به مصاف منچستریونایتد رفت ولی با وجود ارائه بازی خوب و هجومی با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد. این‌ در حالی است که توپچی‌های لندن ۳۶ شوت به سمت دروازه‌ منچستریونایتد زدند و حریف تنها هشت شوت به سمت دروازه‌ پتر چک روانه کرد.

آرسن ونگر بعد از شکست تیمش برابر منچستریونایتد، گفت‌: من فکر می‌کنم که کیفیت بازی ما خیلی خوب بود  ولی در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشتیم. در شروع مسابقه هم اشتباه‌های زیادی در خط دفاع داشتیم و همین باعث شد که تیم در شرایط سختی قرار بگیرد. با وجود این اشتباه‌ها فرصت این را داشتیم که بارها دروازه‌ منچستریونایتد را باز کنیم اما متاسفانه نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.

این شکست پایانی بود بر ۱۲ برد پیاپی آرسنال در خانه در رقابت‌های لیگ برتر آن هم در شبی که مدافعان آرسنال از تمرکز کافی برخوردار نبودند.

سرمربی فرانسوی آرسنال ‌اضافه کرد: در چنین بازی‌هایی شما باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها گل بسازید  ولی ما متاسفانه فرصت‌های زیادی را هدر دادیم. برای بازیکنانم خیلی ناراحت هستم و خودم هم ناامید و عصبانی، چون حق ما بیش از این‌ها بود  ولی چیزی در این بازی  نصیبمان نشد. من حتی فکر می‌کنم که داور یک پنالتی‌ به نفع ما نگرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه