English

کسر ۹ امتیاز از ایران قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸

در حالیکه شب گذشته جام جهانی روسیه قرعه کشی شد در فضای مجازی ما 9 امتیاز از دیگر حریفان عقب افتادیم.

کسر 9 امتیاز از ایران قبل از آغاز جام جهانی 2018

به گزارش خبرگزاری موج، از شب گذشته که مشخص شد ایران در گروه دوم با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است برخی کارشناسان و هواداران فوتبال ایران را ضعیف ترین تیم گروه دانستند و 3 باخت را به نام ایران ثبت کردند.

یادمان نرفته حماسه ملبورن را و ایستادگی در کپنهاگ دانمارک را و همچنین دور تر از اینها توقف اسکاتلند با همه بزرگانش در جام جهانی 1978 آرژانتین را و همین 4 سال قبل تساوی با نیجریه و باخت خفیفی که مسی و آلبی سلسته های آرژانتینی را جان به لب کرد.

امتیاز های منفی در فضای مجازی بد جوری توی دل تیم ملی را خالی می کند و جایی که ما باید با روحیه بالا ملی پوشان را دلگرم به صعود کنیم خودمان 3 امتیاز ها را به حساب حریفان واریز کردیم.
 

شکست در مقابل اسپانیا و پرتغال قطعی نیست

اسپانیا و پرتغال این روز ها به فکر فرو رفتند و ایران را یک تیم مرموز و قدرتمند می دانند و کی روش را صاحب سبک و کلاس جهانی و ما با تمسخر بازیکنانمان و مقایسه با ستاره های حریف باعث رنجش خاطر آنها می شویم و یادمان می رود که ما زیر پرچم ایران هستیم و شکست در مقابل اسپانیا و پرتغال هرچند محتمل هم باشد قطعی نیست و شگفتی در تمامی جام های جهانی رخ داده است.

در مراکش ایران را یک تیم قدرتمند خواندند و عربستانی ها با وجودکینه ای که از ما دارند کار مراکش را دشوار خواندند.

در فضای مجازی صحبت هایی مبنی بر آقای گلی رونالدو و دروازه بانی بیرانوند می شنویم و واقعا زجر آور است که جوان ایرانی حیثیت و آبروی ایران را کف دستش گرفته و با تعصب و غیرت که دستمایه تمامی موفقیت های ما بوده غریبه شده است.

جوان ایرانی در تمامی عرصه ها می تواند و توانسته که موفق باشد و این را در همه بخش ها به جهان ثابت کردیم و کی روش به عنوان نزدیک ترین فرد به تیم ملی می داند که این بازیکنان در صورت تدارک مناسب و روحیه بالا می توانند در جام جهانی موفق باشند.

کاش کی روش شناسنامه اش ایرانی بود و برخی ایرانی نماها روی سکوی حریفان می نشستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه