English

عبادی‌پور:

می‌دانیم در گروه سختی قرار گرفتیم

میلاد عبادی‌پور گفت: ما می‌دانیم که در گروه سختی قرار گرفتیم و مسابقات دشواری به ویژه مقابل لهستان، پیش روی ما است.

می‌دانیم در گروه سختی قرار گرفتیم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال ایران باز هم رو در روی تیم ملی لهستان قرار می‌گیرد، این بار در مسابقات قهرمانی جهان سال 2018. شاگردان کولاکوویچ در گروه D مسابقات قهرمانی جهان با لهستان، بلغارستان (میزبان)، کوبا، فنلاند و پورتوریکو همگروه است. بازی‌های ایران در مرحله گروهی در سالن فرهنگ و ورزش شهر وارنا بلغارستان انجام می‌شود.

نکته جالب اینکه نیکولای پنشو و میلاد عبادی‌پور، بازیکنان تیم‌های ملی بلغارستان و ایران در تیم اسکرا لهستان، هم تیمی هستند.

حضور ایران،‌ رقابت‌ها را جذاب‌تر خواهد کرد

پنشو در مورد گروه بندی مسابقات قهرمانی جهان گفت: من خیلی خوشحالم که ما به همراه تیم ملی لهستان در یک گروه هستیم. حضور ایران نیز،‌ رقابت‌های این گروه را جذاب‌تر خواهد کرد.

او ادامه داد: من خیلی دوست دارم در وارنا بازی کنم چون جو سالن این شهر، بی‌نظیر است. مردم این شهر، عاشق والیبال هستند و ما می توانیم روی حمایت آنها حساب کنیم.

میلاد عبادی پور

میلاد عبادی‌پور نیز اظهار داشت: ما می‌دانیم که در گروه سختی قرار گرفتیم و مسابقات دشواری به ویژه مقابل لهستان، پیش روی ما است. با این حال خوشحالم که این فرصت را دارم که مقابل هم تیمی بلغاری خود به میدان بروم. من همچنین می‌توانم دوستان خودم در تیم اسکرا را در قالب تیم‌های ملی بلغارستان و لهستان در زمین مسابقه ببینم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه