English

دیدارهای معوقه هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو

کن صدر نشین شد

با پیگیری دو دیدار معوقه هفته اول و دوم لیگ‌برتر تکواندو، تیم لوازم خانگی کَن با کسب دو پیروزی در مقابل حریفان به کورس صدر نشینی بازگشت.

کن صدر نشین شد

به گزارش خبرگزاری موج، از عصر امروز (جمعه، دهم آذر) دو دیدار معوقه از بازی‌های هفته اول و دوم لیگ‌برتر تکواندو به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که تیم لوازم خانگی کَن توانست در هر دو بازی به عنوان تیم پیروز از شیاپ‌چانگ خارج شود.

در نخستین بازی (معوقه هفته اول) دو تیم لوازم خانگی کن و هیأت تکواندو شمال شرق به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به سود تیم پر قدرت کَن به پایان رسید. شاگردان رضا زوار توانستند در یک بازی یکطرفه با حساب ۸ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشته و مقتدرانه سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

اما در دومین بازی امروز جمعه (معوقه هفته دوم) دو تیم لوازم خانگی کَن و انقلاب شهریار ور مقابل هم صف آرایی کردنو که در پایان این بازی نیز تیم کَن به عنوان تیم پیروز معرفی شد. شاگردان زوار این بازی را نیز با حساب ۶ بر ۲ به سود خود به پایان رساند و تا با کسب سه امتیاز دیگر، با شش امتیاز در کورس صدرنشینی قرار بگیرند.

دو دیدار هفته اول و دوم تیم دانشگاه آزاد طی هفته‌های آینده برگزار خواهد شد

دو دیدار هفته اول و دوم تیم دانشگاه آزاد که به دلیل حضور سه بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی به منظور شرکت در انتخابی‌های گرنداِسلم با موافقت سازمان لیگ معوقه اعلام شده بود، طی هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

لوازم خانگی کَن ۸ - هیأت تکواندوی شمال شرق صفر

لوازم خانگی کَن ۶ - انقلاب شهریار

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی