English

من مسئول باخت مقابل پرسپولیس هستم

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: مسوولیت این باخت به عهده من است. شاید چیدمان خوب و تعویض‌های خوبی نداشتم.

من مسئول باخت مقابل پرسپولیس هستم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه‌نویی عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس گفت: کناره‌های تیم ما مشکل داشت و دفاع چپ و راست ما روز خوب‌شان نبود. برعکس امروز امیری و هافبک راست پرسپولیس خوب بودند. اگر بازیکنان ما می‌جنگیدند، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. گل‌های بسیار ساده خوردیم و در یارگیری مشکل داشتیم. اما این همه جزئی از فوتبال است.

او ادامه داد: اگر پنالتی ما گل می‌شد و دو بر یک به رختکن می‌رفتیم از نظر روحی روانی بهتر می‌شدیم. در جریان بازی هم بعد از گل دوم خوب بازی می‌کردیم اما اشتباه دفاع‌های چپ و راست در پوشش‌ها باعث شد گل سوم و چهارم را دریافت کنیم. این‌ها بهانه نیست. آن‌ها خیلی خوب جنگیدند اما تنها ایراد ما دفاع چپ و راست‌مان بود.

قلعه‌نویی هم‌چنین بیان کرد: مسوولیت این باخت به عهده من است. شاید چیدمان خوب و تعویض‌های خوبی نداشتم. با همه این‌ها اگر دفاع چپ و راست ما حرفه‌یی‌تر عمل می‌کردند بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم چون گل‌هایی که خوردیم ابتدایی بود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره ریسک کردن جلوی پرسپولیس نیز توضیح داد: از روزی که مربی‌گری را شروع کردم، چنین نگرشی را یک درصد هم نداشتم که دفاعی بازی کنم حتی زمانی که در تیم ملی بودم. علاقه‌مند به بازی هجومی هستم. تیم‌هایی که با آن‌ها قهرمان شدم را دقت کرده باشید، بهترین حمله، کم‌ترین گل خورده و دو آقای گلی در یک فصل داشتیم. بازی دفاعی از جنس من نیست. من نه وقت تلف کردن را دوست دارم و نه کار غیراخلاقی. ۱۰۰ بار دیگر هم به آزادی بیایم، ضد فوتبال بازی نمی‌کنم.

وی در بخش دیگری از نشست خبری درباره عملکرد خط دفاعی و هافبک‌های تیمش نیز گفت: ما آنالیز و تمرین داریم اما حقیقت بازی درون زمین است. بازهم می‌گویم اگر دفاع چپ و راست ما خوب کار کرده بودند، هیچ گلی نباید می‌خوردیم. همه گل‌ها روی حرکات معمولی بود و ما هم 20 تا 30 بار روی دروازه حریف رفتیم اما دفاع پرسپولیس اجازه نداد به گل برسیم.

او درباره ضعف بازیکنان خارجی ذوب آهن نیز، بیان کرد: سوارز خیلی خوب بازی کرد. هم پنالتی گرفت هم فشار زیادی به دفاع حریف آورد. توقع ما از عطایا بیشتر از این بود. تیمی که با اختلاف چهار گل می‌بازد یعنی کل آن تیم خوب کار نکردند.

مقابل یک تیم حرفه‌یی و با تجربه بازی کردیم

قلعه نوعی در پایان، گفت: ما مقابل یک تیم حرفه‌یی و با تجربه بازی کردیم. حضور تماشاگر هم از زیبایی‌های فوتبال است و بازیکنان ما باید از آن‌ها انگیزه می‌گرفتند چون آن‌ها در طول فصل به جز بازی با استقلال مقابل این تعداد تماشاگر بازی نکرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی