English

لذت بردم از بازی که بازیکنانم ارائه دادند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: توجه خاصی به این بازی داشتیم و لذت بردم از بازی که بازیکنانم ارائه دادند.

لذت بردم از بازی که بازیکنانم ارائه دادند

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از برتری مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: از بازیکنانم به خاطر نمایش زیبا لذت بردم و از صمیم قلب به آن‌ها تبریک می‌گویم. این قشنگ‌ترین نشاطی بود که به هواداران تقدیم کردیم. لذتی بالاتر از این نیست که در کنار هوادران زیبا بازی کرده و در پایان شادی کنیم. توجه ویژه‌ای به بازی امروز داشتم چون ذوب‌آهن تیم خوبی دارد. جایگاه واقعی این تیم، جایگاه فعلی نیست.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با احترام به حریف، توجه خاصی به این بازی داشتیم و لذت بردم از بازی که بازیکنانم ارائه دادند. آنها از خودشان یک بازی محکم، خلاقانه و محکم را به نمایش گذاشتند. سه گل قشنگ از سه حرکت تیمی زیبا به ثمر رساندیم و فرصت‌های زیادی هم ایجاد کردیم. این بازی زیباترین موارد یک فوتبال را نشان داد. همین طور خوشحالم که ذوب‌آهن با خط حمله خوبش، به جز ضربات ایستگاهی، موقعیت دیگری نتوانست ایجاد کند. بازیکنانم در 90 دقیقه، ریتم خوبی داشتند. رضایت کاملی از آن‌ها دارم.

او همچنین درباره عطش گلزنی تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: این بازی، یکی از بهترین بازی‌های ما بود. چیزی که از بچه‌ها خواسته بودم، انرژی و شوق فراوان بود. شادابی در حین بازی خیلی مهم است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه