English

امیر قلعه‌نویی:

بازی‌های پرسپولیس و ذوب آهن همیشه خوب بوده است

سرمربی ذوب آهن درباره دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: هدف اول ما گل نخوردن است و بعد به دنبال گلزنی هستیم.

بازی‌های پرسپولیس و ذوب آهن همیشه خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی‌های پرسپولیس و ذوب آهن همیشه خوب بوده است. امسال مسئولیت تیم بر عهده من است اما در سال‌های گذشته و در بازی دوم، دیدار دو تیم 3 بر 3 شده است. امیدوارم بازی خوب باشد و مردم از دیدن بازی لذت ببرند. طبیعتا پرسپولیس یک وضعیت خوب و آرمانی دارد که این هم به خاطر برانکو و هواداران و ساختار خوب تیم است. ما هم ذوب‌آهن هستیم. هدف اول ما گل نخوردن است و بعد به دنبال گلزنی هستیم. اعتقادم این است که جای ما در جدول بالاتر از این‌ها است. ما بدشانس هستیم که توپ‌های‌مان گل نمی‌شود و کم شانس هستیم که توپ‌ها راحت وارد دروازه ما می‌شوند.

او با اشاره به تلاش برخی از تیم‌ها برای جذب بازیکنان ذوب‌آهن گفت: متاسفانه دو، سه ماه است که فهمیدیم با سه بازیکن ما صحبت شده و آنها تمرکز لازم را نداشتند. نمی‌گویم کم کاری شده چون بازیکنان ما با شخصیت هستند. این اتفاق باعث شده تمرکز لازم را نداشته باشند. فوتبال تمام می‌شود اما این رفتارها درست نیست. بعد از بازی با فولاد با بازیکنانم صحبت کردم که موضوع را گفتند.

او گفت: امیدوارم بازی خوبی شود و بتوانیم تمام قابلیت‌های خودمان را نشان دهیم و از قدرت تیم یعنی گلزنی استفاده کنیم. خوشحالم که دوست خوبم یعنی آقای برانکو را می‌بینیم. او را دوست دارند.

او درباره تقابل با برانکو و جذابیت بازی‌های این دو مربی گفت: در بازی برگشت فصل قبل سه گل خوردیم اما خوب بازی کردیم. اعتقادم بازی هجومی است. در همان بازی بیرانوند موقعیت‌های خوبی را گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه