English

تروا در خط دفاعی بازی خوبی را به نمایش گذاشت

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از پیروزی برابر تروا به ستایش از هافبک ایتالیایی تیمش پرداخت.

تروا در خط دفاعی بازی خوبی را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج، و ‌به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه از تروا میزبانی کرد و توانست با دو گل به پیروزی برسد تا به یکه تازی خود در صدر جدول رده‌بندی ادامه‌ دهد و فاصله اش را با دیگر رقبا بالا برد.

امری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از هافبک ایتالیایی تیمش پرداخت و گفت‌:  وراتی استثنایی است. او مهارت خیره کننده‌ای دارد. وراتی با شور و هیجان بالایی بازی می‌کند  و در کنار آن بسیار متمرکز هم هست. او کاملاً در اختیار تیم است و بازیکنی کلیدی برای پاری ‌سن‌ ژرمن به شمار می‌آید.

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن، ادامه‌ داد: دیدار برابر تروا نمونه‌ای بسیار  خوب از تعامل بین بازیکنان تیم‌ ‌ ما بود. کاوانی پنالتی زن اول ما با بدشانسی مواجه شد و نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. نیمار یگ گل زد و یک پاس گل داد و این نشان می‌دهد که بازیکنان به تصمیمات من احترام می‌گذارند.

امری در پایان سخنان خود، گفت‌: بازی خوبی بود و خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم. تروا در خط دفاعی بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در چنین دیدارهای می‌توانیم از بازیکنانی استفاده کنیم که فرصت کمتری برای بازی کردن در دیدارهای قبلی داشته‌اند. به‌ هر حال مهم کسب پیروزی بود که به آن دست یافتیم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد فاصله خود را با تیم دوم که مارسی است به ۱۰ امتیاز افزایش داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه