English

برانکو بهترین مربی لیگ برتر ایران شد/زیدان در صدر بهترین مربیان جهان

در رده بندی بهترین مربی و تیم باشگاهی دنیا سرمربی پرسپولیس و تیمش همچنان بهترین ‌های لیگ برتر ایران هستند.

برانکو بهترین مربی لیگ برتر ایران شد/زیدان در صدر بهترین مربیان جهان

به گزارش خبرگزاری موج، تازه‌ترین رده‌بندی برترین مربیان رده باشگاهی جهان از سوی سایت «Clubworldranking» اعلام شد که براین اساس زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید همچنان در صدر این رده‌بندی است. مارسلو گیلاردو سرمربی ریورپلاته آرژانتین در جایگاه دوم ایستاده و دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید مکان سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌ است.

در رده‌بندی جدید، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با 6 پله صعود نسبت به ماه قبل در رده صد و چهل‌ و یکم قرار گرفته و همچنان  بهترین مربی لیگ برتر کشورمان است. بین مربیان ایرانی علیرضا منصوریان در رده دویست‌ و ششم و اکبر پورموسوی در رده سیصد و شانزدهم بالاترین رتبه را دارند. مربیانی چون مجتبی حسینی، امیر قلعه‌نویی، علی دایی و فراز کمالوند در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در بین تیم‌های باشگاهی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. در بین تیم‌های ایرانی پرسپولیس با قرار گرفتن در رده صد و چهل‌ و چهار بهترین باشگاه ایرانی است. استقلال و استقلال خوزستان نیز رده‌های صد و‌ نود و سه و سی‌صد و شانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا بعد از پرسپولیس بهترین تیم‌های ایرانی از نگاه این سایت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه