English

زایتسف:

تاریک‌ترین دوران ورزشی ام با قهرمانی جهان در لهستان همزمان شد

پشت خط زن با سابقه تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: پدرم نمی توانست مربی من باشد چرا که ما با هم تفاوت داریم.

تاریک‌ترین دوران ورزشی ام با قهرمانی جهان در لهستان همزمان شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل ازیک سایت آمریکایی، ایوان زایتسف در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس اسپورت و در گفت و گو با آندرا زورزی درباره دوری از تیم ملی والیبال ایتالیا صحبت کرد.

زایتسف در این مصاحبه گفت: من هیچگاه تیم ملی را ترک نکرده ام. من به خاطر جریان کفش های معروف از حضور در تیم ملی انصراف دادم اما هرگز نه نگفتم. برای پیراهن آبی کشورم هر کاری را انجام می دهم. در حال حاضر وضعیت فعلی در حال تغییر است و برخی ها به دنبال یک راه حل درست برای بازگشتم هستند. می خواهم برگردم اما نمی توانم بیشتر از این راجع به این موضوع صحبت کنم.

زایتسف در ادامه افزود: تاریک‌ترین دوران ورزشی ام با قهرمانی جهان در لهستان همزمان شد. این در حالی بود که سال‌ها برای تیم ملی تلاش کرده بودم. برهه‌ای که باعث شد بسیار به فکر فرو روم و به این می اندیشیدم که اگر می پریدم و با تاریکی ها روبرو می شدم باید بیشتر تلاش می‌کردم. در آن دوران به فکر خداحافظی بودم.

زایتسف درباره والدینش نیز سخن گفت: پدرم نمی‌توانست معلم و مربی من باشد چرا که ما کمی متفاوت هستیم. تفاوت‌هایی که بسیار زیاد است. پس از آن که مدال نقره المپیک را کسب کردم پدرم به من پیام داد و گفت: خوب بود اما طلای المپیک در خانواده را پیش از این داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه