English

والورده:

بارسلونا از عملکرد داور بازی شاگردان خود مقابل والنسیا انتقاد کرد

با وجود کسب نتیجه‌ای قابل قبول در خانه نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیمش، سرمربی بارسلونا از عملکرد داور بازی شاگردان خود مقابل والنسیا انتقاد کرد.

بارسلونا از عملکرد داور بازی شاگردان خود مقابل والنسیا انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی از هفته سیزدهم لالیگا در خانه والنسیا در حالی باخت یک بر صفر را در فاصله هشت دقیقه به پایان بازی با تساوی یک - یک عوض کرد که از تصمیمات اشتباه داور در این بازی به شدت متضرر شد، به خصوص زمانی که توپ شلیک شده توسط لیونل مسی نزدیک به نیم متر از خط دروازه والنسیا گذشت و نه داور آن را دید و نه کمک داور.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از بازی که به انتقاد از عملکرد داور بازی، ایگلسیاس ویانووا پرداخت، اما با یادآوری اشتباه داوری در بازی آبی‌و‌اناری‌ها برابر مالاگا، به این موضوع تأکید داشت که اشتباهات داوری به سود تیم او هم رخ داده است.

والورده گفت: در بازی‌مان برابر مالاگا هم ما در حالی گل به ثمر رساندیم که توپ از بیرون زمین به داخل آن برگشت. همه ما قبول داریم که در چنین صحنه‌های واضحی، نیازی به پخش مجدد نیست، اما ما هنوز هم با چنین معضلاتی مواجه هستیم و توپ از خط می‌گذرد و چنین صحنه‌ای نمی‌تواند دیده شود.

سرمربی پیشین اتلتیک بیلبائو سپس به تحلیل مصاف صدرنشین و تیم دوم جدول رده‌بندی لالیگا که آماده‌ترین تیم‌‌های باشگاهی این فصل اسپانیا بوده‌اند، پرداخت و اعتراف کرد که تیمش برای کنترل ضدحملات «خفاش‌ها» به دردسر افتاده است.

وی افزود: هر دو تیم جنگنده ظاهر شدند. ما اما در ضدحملات آسیب‌پذیر بودیم، چون آنها در ضدحملات واقعاً عالی هستند. ما می‌دانیم که آنها در خانه بسیار قدرتمند هستند و در نهایت ما در این ورزشگاه یک تساوی گرفتیم. در کل بازی خوبی بود. تیم ما با تعادلی که داشت، توانست روی حرکات مهاجمان حریف تمرکز و آنها را محدود کند. والنسیا بازیکنان خوبی دارد، مخصوصاً گوئدس که عالی است. ما در جبران گل خورده عالی کار کردیم. می‌دانستیم که یک لحظه کلیدی هم برای جبران این گل کافی است و اینکه نباید شتابزده عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه