English

کونته:

احساس ناامیدی دارم

سرمربی چلسی بعد از تساوی مقابل لیورپول گفت: باید صادقانه بگویم که احساس ناامیدی دارم.

احساس ناامیدی دارم

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، دیدار حساس هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بین دو تیم چلسی و لیورپول برنده نداشت. این دیدار که در آنفلید برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: باید صادقانه بگویم که احساس ناامیدی دارم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بهتر از حریف بودیم. در نیمه دوم هم فرصت های زیاد گلزنی را خلق کردیم.

بازی کردن در آنفیلد سخت است

او ادامه‌ داد: فشار بازی در انگلیس زیاد است و بازیکنان استراحت کمی دارند. با این حال بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم. ما شکست را باور نداشتیم و به همین خاطر بعد از گلی که خوردیم به تلاش خود ادامه‌ دادیم تا این که در نهایت به آن چه که می‌خواستیم  دست پیدا کردیم. بازی کردن در آنفیلد سخت است اما خوشبختانه ما خوب بازی کردیم.

او درباره گل ویلیان، ‌اضافه کرد: نمی‌دانم که آیا او پاس داد یا شوت زد. با ویلیان صحبت نکردم اما  مهم این بود که توپ وارد دروازه‌ شد. بر این باور هستم که در کل چلسی شایسته کسب پیروزی بود. با این حال باید خوشحال باشیم چرا که کسب یک امتیاز در آنفیلد هم خوب است. این برای سومین بازی پیاپی است که در بیرون از خانه به میدان می رویم. خوشبختانه در لیگ قهرمانان هم به دور بعد صعود کرده‌ایم . بازیکنان چلسی شور و هیجان زیادی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه