English

کوتینیو:

اصلا برابر سویا خوب ظاهر نشدیم

هافبک برزیلی لیورپول گفت‌: ما اصلا برابر سویا خوب ظاهر نشدیم. همه ما حس بازنده را در این مسابقه داشتیم و اصلا تصور چنین نتیجه‌ای را نداشتیم.

اصلا برابر سویا خوب ظاهر نشدیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، لیورپول اواسط هفته‌ قبل  در بازی پنجم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا رفت و در حالی که در نیمه نخست با سه گل برنده مسابقه شده بود، در نیمه دوم دروازه‌ خود را سه بار باز شده دید تا این بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان برسد.

کوتینیو، هافبک برزیلی لیورپول در واکنش به این موضوع گفت‌: ما اصلا برابر سویا خوب ظاهر نشدیم. همه ما حس بازنده را در این مسابقه داشتیم و هیچ کدام از ما خوابمان نبرد و در تمام طول شب بیدار بودیم. اصلا تصور چنین نتیجه‌ای را نداشتیم چون در نیمه نخست این بازی بسیار خوب شروع کردیم و با سه گل از حریفمان پیش افتادیم اما متاسفانه در نیمه دوم برای ما همه چیز بد پیش رفت و در رسیدن به پیروزی ناکام بودیم.

لیورپول با وجود کسب این نتیجه‌ شانس اول شدن در گروه خود را دارد و اگر بتواند در بازی آخر در خانه برابر ‌اسپارتاک مسکو به پیروزی برسد، سر گروهی‌شان قطعی خواهد شد و می‌توانند به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه