English

حاشیه‌های بازی تراکتورسازی - سپیدرود

ساعت بازی تراکتور سازی و سپیدرود به شنبه ساعت ۱۴ موکول شد

بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و سپید رود پس از گذشت ۹۰ دقیقه از زمانی که برای شروع بازی مقرر شده بود، مشغول به گرم کردن خود در زمین مسابقه شدند اما دقایقی بعد اعلام شد که این مسابقه لغو شده و به ساعت ۱۴ روز شنبه موکول شده است.

ساعت بازی تراکتور سازی و سپیدرود به شنبه ساعت 14 موکول شد

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت قرار بود در چارچوب هفته‌ سیزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود. در حالی که حدود یک ساعت و سی دقیقه از زمان اعلام شده برای آغاز بازی گذشته بود، مسئولان برگزاری این مسابقه به دلیل شرایط بد جوی و بارش شدید برف موفق به برگزاری این دیدار نشدند و  این دیدار لغو شد.

ناظر بازی با استعلامی که از سازمان هواشناسی تبریز گرفت، قصد داشت که بازی را با وقفه‌ای چند ساعته برگزار کند که این تصمیم موجب اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی دو تیم شد.

فرزاد حاتمی و محمد ایران پوریان بازیکنان تراکتورسازی در اعتراض به این تصمیم ناظر بازی، به حسین جنگی گفتند که شرایط زمین آماده برگزاری این دیدار نیست و حتی اگر توپ را به روی زمین بیاندازیم این توپ حرکت نخواهد کرد. همچنین کادر فنی تراکتورسازی نیز اعتراض خود را به حسین جنگی این گونه بیان‌ کردند که برگزاری این بازی باعث می‌شود که فوتبالی را مشاهده نکنیم و تنها چند مصدوم روی دست دو تیم باقی بماند. آن‌ها همچنین پیشنهاد دادند اتفاق خاصی نمی‌افتد اگر بازی به جای امروز، فردا برگزار شود.

همچنین برای برگزاری این دیدار توپ های قرمز رنگی نیز فراهم شده بود که در صورت برگزاری این دیدار قرار بود از این توپ ها استفاده شود.

بازیکنان دو تیم پس از گذشت ۹۰ دقیقه از زمانی که برای شروع بازی مقرر شده بود، مشغول به گرم کردن خود در زمین مسابقه شدند اما دقایقی بعد اعلام شد که این مسابقه لغو شده و به ساعت ۱۴ روز شنبه موکول شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه