English

وینچنزو مونتلا:

حداقل هدفمان صعود بود که به آن رسیدیم

سرمربی آث میلان پس از پیروزی پرگل برابر آستریا وین اعلام کرد این پیروزی حداقل اهداف تیمش را محقق کرده است.

حداقل هدفمان صعود بود که به آن رسیدیم

به گزارش خبرگزاری موج و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنجشنبه شب در هفته‌ پنجم لیگ اروپا با نتیجه‌ پنج بر یک آسترا وین را شکست داد. وینچنزو مونتلا پس از این پیروزی پر گل گفت‌: شب فوق‌العاده‌ای بود. در هفته‌های پایانی نتیجه‌ درخشانی را کسب کردیم و با این پیروزی تاریخ پر افتخار باشگاه را نشان دادیم. به حداقل هدفمان رسیده‌ایم و اکنون باید تمرکزمان را روی سری A  ایتالیا بگذاریم.

سرمربی میلان در ادامه‌ اظهار کرد: ما در یک روند رو به رشد قرار داریم اما متاسفانه در کنارمان تیم‌های پرقدرتی مانند یوونتوس و ناپولی حضور دارند و حضور آنها کار را برای ما سخت کرده است.

مونتلا افزود: می دانم هر بازیکن باید در چه پستی بازی کند و در این موضوع ابهامی وجود ندارد. اکنون باید تمرکزمان روی سری A  باشد چون میلان شایسته قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول است.

سرمربی ایتالیایی در پایان اظهار کرد: بهترین اتفاق بازی دیشب (پنجشنبه) ناامید نشدن بازیکنان بود. آنها پس از این که با یک گل از حریف عقب افتادند به تلاش خود ادامه‌ دادند و توانستند چنین پیروزی پر گلی را رقم بزنند. پس از این قضیه مطمئن شدم بازیکنان به کاری که انجام می دهند باور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه