English

نصب ۷۵۰ لامپ ال‌ای‌دی در اطراف ورزشگاه فینال جام جهانی ۲۰۱۸

جهت تجهیز روشنایی ورزشگاه لوژنیکی مسکو بیش از ۷۵۰ لامپ ال‌ای‌دی نصب خواهد شد.

نصب ۷۵۰ لامپ ال‌ای‌دی در اطراف ورزشگاه فینال جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش خبرگزاری موج، شورای شهر مسکو در نشست خبری اعلام کرد که جهت چشم‌اندازی روشن از ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان محل برگزاری مراسم و بازی‌های افتتاحیه، نیمه‌نهایی و فینال جام جهانی 2018 روسیه بیش از 750 لامپ ال‌ای‌دی نصب خواهند شد.

این تعداد از لامپ‌ها در مسیرهای پیاده‌روی منتهی به ورزشگاه لوژنیکی مسکو همراه با نورپردازی‌های معمارگونه و آثار تاریخی نصب می‌شوند تا جلوه زیبایی به محیط پیرامونی بدهد.

کار بر روی طراحی معماری و هنری روشنایی محیط پیرامونی ورزشگاه لوژنیکی مسکو هم‌اکنون در حال بحث و بررسی است و به نظر می‌رسد تا بهار سال 2018 میلادی این کار انجام شود. بهره‌برداری رسمی از نورپردازی و روشنایی خیره‌کننده اطراف ورزشگاه لوژنیکی مسکو با آغاز جام جهانی 2018 روسیه صورت خواهد گرفت.

روشنایی محیط پیرامونی ورزشگاه لوژنیکی مسکو در تمام طول سال فعال خواهد بود و رنگ سفید گرمی در مرکز نورها خودنمایی می‌کند. در روزهای برگزاری بازی‌های جام جهانی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو مخلوطی از نورهایی به رنگ بنفش، سبز، آبی و قرمز نمایان خواهد شد.

ورزشگاه لوژنیکی مسکو ماه گذشته میلادی برای اولین‌بار پس از بازسازی در بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال روسیه و آرژانتین مورد آزمایش رسمی قرار گرفت. ورزشگاهی که میزبانی 7 دیدار جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی