English

دالیچ:

ایران با کی‌روش تیم خوبی در جام‌جهانی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی درباره مسایل مختلف از جمله برانکو ایوانکویچ و تیم ملی ایران به صحبت پرداخت.

ایران با کی‌روش تیم خوبی در جام‌جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، زلاتکو دالیچ سرمربی فعلی تیم ملی کرواسی یکی از گزینه های تیم استقلال بعد از رفتن منصوریان بود. او سابقه هدایت العین امارات را در کارنامه خود دارد.

زلاتکو دالیچ درباره صعود با تیم ملی کرواسی به جام جهانی و حضور در فوتبال آسیا گفت: من ۶ سال در فوتبال آسیا کار کردم و تجارب زیادی به دست آوردم و توانستم سطح دانش خود را بالا ببرم. هر بازی در العین یا الهلال برای من یک درس بود و چیزهای زیادی هم یاد گرفتم. نتایج خوبی در العین داشتم و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد ما خوب بود. درباره حضور در تیم ملی کرواسی هم باید بگویم که من می دانستم کرواسی بازیکنان خوب و آماده ای در ترکیب خود داشت ولی در مرحله گروهی خوب نتیجه نگرفت تا اینکه در پلی آف انتخابی جام جهانی توانستیم موفق شویم.

وی افزود: صعود به جام جهانی بسیار خوب و عالی بود. این بهترین پیشنهاد برای من بود تا در تیم ملی کشورم که ستاره های شناخته شده ای دارد کار کنم. آرزویم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که به آن نرسیدم و حالا به جام جهانی رسیدم که آرزوی دیگر من بود.

او درباره برانکو ایوانکویچ گفت: برانکو دوست نزدیک من است و کمک های زیادی کرده و صحبت های خوبی با من داشته است. ما درباره مسائل مختلفی صحبت می کنم. می دانم برانکو توانست پرسپولیس را قهرمان ایران کند و به نیمه نهایی آسیایی برود. او انسان بسیار خوبی است و یکی از بهترین مربیان کرواسی است.

دالیچ درباره آشنایی با تیم های ایرانی گفت: من با تراکتورسازی، استقلال و نفت تهران بازی کردم و خاطرات خوبی دارم. تبم های ایرانی خیلی خوب هستند ولی من هیچوقت در ایران شکست نخوردم و خاطرات خوبی دارم. در جام جهانی هم ممکن است در یک گروه با ایران قرار  داشته باشیم.

سرمربی کروات در پایان درباره تیم ملی ایران و کارلوس کی روش گفت: می دانم ایران عملکرد خیلی خوبی در انتخابی جام جهانی داشته است و تیم خیلی خوبی است. کی روش عملکرد بسیار خوبی داشته است ولی بگذارید ببینیم ایران و کرواسی در یک گروه قرار می گیرند تا بیشتر صحبت کنیم یا خیر.

کرواسی یکی از تیم های سید ۲ جام جهانی روسیه در قرعه کشی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی