English

اظهارات براتی درباره حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گری در مورد اعتراض مسوولان باشگاه نفت تهران در پی حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: باشگاه نفت اول باید تکلیف مالکش مشخص شود. وضعیت باشگاه نفت را هم که همه می‌دانند.

اظهارات براتی درباره حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرگزاری موج، احمدرضا براتی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای پس از پایان جلسه دبیران هیئت‌های فوتبال استانی در جمع خبرنگاران در مورد اعتراض مسوولان باشگاه نفت تهران هم در پی حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ایرادی ندارد، هرکس به حکم کمیته بدوی اعتراض داشته باشد، قانون پیش‌بینی کرده که می‌تواند به کمیته استیناف یا همان تجدید نظر صدور مجوزحرفه ای اعتراض کند که یکی از اعضای آن کمیته هم علی کفاشیان هستند. اگر مشخص شود که تصمیم کمیته بدوی نادرست بوده، تصمیم اصلاح می‌شود. البته طبیعتا کسی که می‌خواهد یک درخواست تجدیدنظر خواهی بدهد، باید اول مشخص شود که در آن باشگاه سمت دارد یا خیر؛ به طور مثال مالک است یا خیر و در آن صورت به شکایتش رسیدگی می کنند. باشگاه نفت اول باید تکلیف مالکش مشخص شود. کمیته استیناف ابتدا به این موضوع رسیدگی می‌کند که کسی که مراجعه می کند، مالک هست، سمتی دارد یا نه. وضعیت باشگاه نفت را هم که همه می‌دانند و نیازی نیست بیشتر درباره آن مطلبی بگویم.

او درباره برگزاری کارگاه TMS اظهار کرد: سیستم TMS سیستم نقل و انتقالات آنلاین است که پیش از این فقط درمورد فوتبالیست‌های خارجی و حرفه‌ای اجرا می‌شد که البته به تازگی براساس مصوبه جدید فیفا از امسال این سیستم شامل حال فوتبالیست های بانوان هم خواهد شد.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گری ادامه داد: ما متاسفانه در داخل کشورمان این نرم افزار را در نقل و انتقالات نداشتیم  و تنها در انتقال بازیکنان بین‌المللی بود. در سال گذشته هم به دلیل ممنوعیتی که فیفا به چند تا از باشگاه های ما تحمیل کرده بود و اینکه قراردادها به شکل سنتی و دستی ثبت می شد، لطمه‌های زیادی دیدیم. خوشبختانه و به تازگی فدراسیون فوتبال کشورمان طی مذاکراتی که با فیفا داشته، موفق شدیم سیستم TMS را البته از نوع داخلی پیاده کنیم. این سیستم DTMS و به معنای سیستم انطباق نقل‌وانتقالات داخلی است.از این به بعد تمام اطلاعات بازیکنان در اینجا ذخیره می شود و همچنین تمام فرآیند ها به صورت الکترونیکی صورت می گیرد  و در ضمن تمام سوابق بازیکنانی که در کدام باشگاه بوده اند و قرار است به چه باشگاهی برودند هم به صورت الکترونیکی می شود. البته نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که با این کار تخلفات صفر می‌شود، اما امیدوارم و مطمئنم که به حداقل برسد.

براتی در پایان در پاسخ به این سوال که تاکنون باشگاه استقلال نتوانسته است رضایت افرادی مانند صمد مرفاوی و امیرحسین صادقی را جلب کند و اینکه آیا در صورت اثبات تخلفات، امکان محرومیت سنگین برای فدراسیون فوتبال ایران وجود دارد یا خیر،پاسخ داد: در جریان جزئیات این اظهار نظرها نیستم، نمی‌دانم و نمی‌خواهم هم در مورد جزئیات این مسئله صحبت کنم. مدارک باشگاه‌ها در AFC راستی‌آزمایی خواهد شد، اما به‌عنوان کسی که صادرکننده این رای بودم، اجازه ندارم صحبت کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه