English

روبن:

هیچ مربی بهتری نسبت به هاینکس در بازار نیست

ستاره هلندی بایرن مونیخ گفت: هیچ مربی بهتری نسبت به هاینکس در بازار نیست و من فکر می کنم او بهتر است سال بعد هم سرمربی بایرن مونیخ باشد چون گزینه بهتری برای بایرن وجود ندارد.

هیچ مربی بهتری نسبت به هاینکس در بازار نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، بعد از نتایج ضعیف کارلو آنچلوتی در شروع فصل با بایرن مونیخ، سران این تیم تصمیم گرفتند تا یوپ هاینکس را به عنوان سرمربی به تیم اضافه کنند و این مربی نیز نتایج خیلی خوبی با بایرن کسب کرده است.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ درباره حضور این مربی گفت: به نظرم بهترین کار ممکن این است که هاینکس برای فصل بعد هم در بایرن مونیخ بماند. الان هیچ مربی بهتری نسبت به هاینکس در بازار نیست و من فکر می کنم او بهتر است سال بعد هم سرمربی بایرن مونیخ باشد چون گزینه بهتری برای بایرن وجود ندارد. 

یوپ هاینکس سرمربی ۷۲ ساله بایرن مونیخ اکنون مسن ترین سرمربی در بین ۵ لیگ برتر اروپایی است و ممکن است همین دلیلی باشد که او در پایان فصل از تیم بایرن مونیخ جدا شود.

روبن اضافه کرد: من نمی دانم باشگاه چه برنامه ای دارد و خود هاینکس تمایل دارد در تیم بماند یاخیر. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی در پایان فصل خواهد گرفت. فعلا نمی توان زیاد درباره این مسائل صحبت کرد چون بازیهای حساسی در پیش داریم و باید بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه