English

گواردیولا:

توانسته‌ایم از گروه‌مان صعود کنیم

سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر فاینورد، گفت‌: توانسته‌ایم از گروه‌مان صعود کنیم و گام به گام پیش خواهیم رفت.

توانسته‌ایم از گروه‌مان صعود کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی دیشب (سه‌شنبه) در خانه به مصاف تیم فاینورد رفت و با گل دقایق پایانی رحیم استرلینگ توانست پیروز مسابقه شود و روند بردهای خود را ادامه‌ دهد.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی برابر فاینورد، گفت‌: من فکر می‌کنم که ما در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم و همین باعث شد نتوانیم یکی از بازی‌هایی که انتظار داریم را به نمایش بگذاریم. به‌ هر حال کسب پیروزی از تساوی بهتر بود ولی باید نمایش‌مان در این مسابقه را بررسی کنیم. در نیمه نخست اصلا خوب نبودیم ولی در برخی از اوقات در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. وقتی شما بازی‌های زیادی را می‌برید و صعود می‌کنید ممکن است که کمی انگیزه‌تان را از دست بدهید.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ صحبت‌هایش هم‌چنین ‌اضافه کرد: برای استرلینگ خیلی خوشحال هستم که توانست در این مسابقه گلزنی کند. او همکاری خوبی با گوندوغان داشت و توانست به زیبایی در این بازی گلزنی کند. حالا توانسته‌ایم از گروه‌مان صعود کنیم و گام به گام پیش خواهیم رفت. باید تبریک بزرگی به آکادمی باشگاه بگویم که بازیکنان جوان و خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. من امیدوارم این بازیکنان جوان مدت‌ها در تیم باقی بمانند و به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

فرقی نمی‌کند با چه تیمی در مرحله بعد روبه‌رو شویم

سرمربی منچسترسیتی در پایان و در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو شود؟ گفت‌: برای ما فرقی نمی‌کند. بازی در مرحله یک هشتم نهایی همیشه پیچیده است و حریفان قدرتمندی حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه