English

ساری:

صعود ما به دور بعد بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها دارد

سرمربی ناپولی گفت: صعود ما به دور بعد بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها دارد. در کل بازی خوبی بود و از عملکرد خط دفاعی تیم هم راضی هستم.

صعود ما به دور بعد بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، ناپولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک رفت و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا امید خود برای صعود به دور بعد را زنده نگه دارد.

در این گروه منچسترسیتی با ۱۵ امتیاز صعود خود به دور بعد را نهایی کرده است. شاختار با ۹ امتیاز در رده دوم است و ناپولی هم با شش امتیاز در رده سوم جای دارد.

ناپولی اگر می‌خواهد  به دور بعد صعود کند باید در دیدار پایانی خود برابر فاینورد به پیروزی برسد و از طرف دیگر هم شاختار برابر منچسترسیتی تن به شکست داد.

مائوریتسیو ساری در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: فشار زیادی روی ما بود. با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. شاختار در نیم ساعت نخست به خاطر نظم زیادی که داشتند ما را اذیت کردند.

او ادامه‌ داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی این پیروزی را به دست آوردیم. به بازیکنان به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم . صعود ما به دور بعد بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها دارد. در کل بازی خوبی بود و از عملکرد خط دفاعی تیم هم راضی هستم.

اینسینیه بازیکنی تاثیرگذار برای ناپولی است

سرمربی ناپولی در پایان سخنانش درباره اینسینیه هم اظهار کرد: انسینیه در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و الان بازیکنی در کلاس جهانی شده است. او بازیکنی تاثیرگذار برای ناپولی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه