English

گواردیولا:

سیتی نیازمند یک تاریخ بزرگ در لیگ قهرمانان است

سرمربی منچسترسیتی گفت: سیتی نیازمند یک تاریخ بزرگ در لیگ قهرمانان است و همین که ما این عملکرد خوب را داریم یک پیروزی است. ما مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم ولی خوشحالیم که همه از سیتی به عنوان تیمی مدعی یاد می‌کنند.

سیتی نیازمند یک تاریخ بزرگ در لیگ قهرمانان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی باید امشب (سه‌شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم فاینورد برود. سیتی در بازی رفت در خانه حریف با چهار گل صاحب برتری شد. نمایش زیبای تیم گواردیولا در این فصل باعث شده است که خیلی‌ها از این تیم به عنوان مدعی نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان نام ببرند. 

پپ گواردیولا پیش از بازی برابر فاینورد گفت: سیتی نیازمند یک تاریخ بزرگ در لیگ قهرمانان است و همین که ما این عملکرد خوب را داریم یک پیروزی است. ما مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم ولی خوشحالیم که همه از سیتی به عنوان تیمی مدعی یاد می‌کنند. باید بدانیم تیم‌هایی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا تیم‌های مدعی هستند ولی ما نیز کارهای خوبی انجام داده‌ایم. سیتی هنوز در ابتدای راه است و باید بتواند برای خود تاریخ خوبی در لیگ قهرمانان بسازد. الان نباید تیم را مدعی قهرمانی دانست. ما نسبت به تیم‌های بزرگ چیزی کم داریم و آن هم تاریخ و پیشینه این تیم‌ها است.

او در ادامه گفت: ما بازیکنان زیادی در ترکیب خود نداریم و برای کسب قهرمانی نیاز داریم که همه بازیکنان خود را داشته باشیم. بازیکنان مهمی چون کمپانی و جان استونز برای ما اهمیت زیادی دارند و ناراحت هستیم که استونز را برای دو ماه در اختیار نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی