English

سرمربی فاینورد:

بازی بسیار دشواری با منچسترسیتی پیش‌رو داریم

سرمربی فاینورد در آستانه تقابل با منچسترسیتی از قدرت بالای تیم گواردیولا گفت و عنوان کرد هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی منچسترسیتی را بگیرد و این را می‌دانیم که بازی بسیار دشواری را پیش‌رو داریم.

بازی بسیار دشواری با منچسترسیتی  پیش‌رو داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، امشب (سه‌شنبه) منچسترسیتی از پیش صعود کرده به مرحله حذفی، باید برابر فاینورد قرار بگیرد. در بازی رفت تیم گواردیولا با چهار گل توانست به برتری برسد. این تیم در حال‌ حاضر در ۱۸ مسابقه شکست ناپذیر بوده است و ۱۶ بازی را با برد به پایان رسانده است.

جیووانی فان برونکهوست، سرمربی فاینورد درباره تقابل با منچسترسیتی، گفت‌: همه ما این را می‌دانیم که منچسترسیتی مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. این را می‌دانیم که بازی بسیار دشواری را پیش‌رو داریم. فقط از بازیکنانم خواسته‌ام تا بهترین بازی خودشان را به نمایش بگذارند. تمام تمرکزم روی تیم خودم است. منچسترسیتی تنها یک بار در این فصل متوقف شده است و این نشان از قدرت بالای آن‌ها می‌دهد. با این حال در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. شاید ما بتوانیم یک بار دیگر آن‌ها را متوقف کنیم و از منچسترسیتی امتیاز بگیریم. کاری که گواردیولا در این تیم انجام داده است قابل توجه است. او قدرت و صلابت را به منچسترسیتی باز گردانده و من این تیم را مدعی جدی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا می‌دانم.

منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپاست و امشب به نظر می‌رسد  کار آسانی برابر فاینورد خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه