English

کلوپ:

نگران وضعیت صلاح و کوتینیو نیستم

سرمربی آلمانی لیورپول گفت: اصلا نگران وضعیت صلاح و کوتینیو نیستم برای ما مهم است که بازیکنان خوب‌مان را نگه داریم. اگر آن‌ها بخواهند به تیم دیگری بروند اول به من می‌گویند.

نگران وضعیت صلاح و کوتینیو نیستم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، لیورپول امشب (سه‌شنبه) باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در جدالی حساس به مصاف سویا برود. این‌ در حالی است که زمزمه‌های زیادی مبنی بر پیوستن محمد صلاح به رئال مادرید و کوتینیو به بارسلونا شنیده می‌شود.

یورگن کلوپ پیش از بازی برابر سویا، گفت‌: معمولا همیشه بازیکنان زیادی به رئال مادرید و بارسلونا ربط داده می‌شوند. هر بازیکنی که خوب باشد، از سوی رسانه‌ها به این دو باشگاه ربط داده می‌شوند و من فکر می‌کنم که درباره صلاح و کوتینیو هم شرایط همین طور باشد. من اصلا نگران وضعیت این دو نیستم. برای ما مهم است که بازیکنان خوب‌مان را نگه داریم. هم‌چنین بازیکنان هم این حس را دارند که در تیم بمانند. اگر آن‌ها بخواهند به تیم دیگری بروند اول به من می‌گویند. به همین خاطر تمامی صحبت‌هایی که در رسانه‌ها زده می‌شود درست نیست.

لیورپول در حالی به مصاف سویا می‌رود که در بازی رفت برابر این تیم به تساوی رسید ولی در سه تقابل اخیر خود در ‌اسپانیا بازنده بوده است.

کلوپ در پایان صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: سویا تیم خیلی خوبی است و این هم لیگ قهرمانان اروپا است و می‌دانم که جو تماشاگران در این مسابقه به سود سویا خواهد بود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج خوبی را کسب کنیم. به هیچ وجه بهانه‌ای نداریم که بد بازی کنیم. ما می‌خواهیم از این بازی لذت ببریم و نتیجه‌ لازم را کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه