English

آنتوان گریزمان:

باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنم

مهاجم اتلتیکومادرید گفت: از بازی‌هایم به همراه تیم‌ ‌ملی خشنودم اما در اتلتیکو تنها دو یا سه گل را به ثمر رسانده ام. باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنم.

باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، آنتوان گریزمان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی تله فوت، به شرایط کنونی‌ و شایعات پیرامونش اشاره کرد. مهاجم اتلتیکومادرید درباره تصمیمش مبنی بر ماندن در روخی بلانکو گفت‌: از ترک نکردن اتلتیکو پشیمان نیستم. انتخاب من بود و با وجود این که هفت بازی نتوانستم گلزنی کنم از این انتخاب خشنودم.

گریزمان در مورد احتمال جدایی‌اش در زمستان اظهار کرد: این اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این دیگو کاستا و ویتولو به تیم ملحق خواهند شد و ما قوی تر به کار خود ادامه‌ خواهیم داد. حضور این دو مهاجم به قدرت خط حمله ما خواهد افزود. توافق برای جدایی؟ با رییس باشگاه در این باره صحبت نکرده‌ام.

شایعاتی درباره حضور مهاجم فرانسوی در منچستریونایتد وجود دارد. بازیکن اتلتیکومادرید در این رابطه گفت‌: من شفاف صحبت نکردم. یک روزی در برنامه‌ای که باید پاسخ نه یا بله داده می‌شد از من پرسیدند، دوست داری با کیلیان ام‌باپه و نیمار هم بازی شوی، من نیز جواب دادم، بله.  ولی این به آن معنا نیست که دوست دارم در پاری ‌سن‌ ژرمن بازی کنم.

گریزمان درباره شرایطش در این فصل گفت‌: از بازی‌هایم به همراه تیم‌ ‌ملی خشنودم اما در اتلتیکو تنها دو یا سه گل را به ثمر رسانده ام. باید بدانم چرا این اتفاق افتاده است و تلاش بیشتری کنم. این موضوع به تمرین کردن من بر می‌گردد و باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنم. در برخی از بازی‌ها نتوانستم به سمت دروازه‌ ضربه بزنم ولی باید برای این موضوع راه‌حلی پیدا کنم و تیم را در سطح بالا حفظ کنم.

اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا نتایج بدی را کسب کرده است و احتمال دارد خیلی زود از این رقابت‌ها خداحافظی کند. بازیکن فرانسوی در این مورد موضوع اظهار کرد: در لیگ قهرمانان اروپا شروع بدی داشتیم و دو بازی که باید با پیروزی پشت سر می گذاشتیم را مساوی کردیم. باید ببینیم چلسی امتیاز از دست می‌دهد یا نه...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه