English

ایکاردی:

امیدوارم پیروزی‌های اینتر ادامه‌ داشته باشد

ستاره اینتر با پیروزی برابر آتالانتا گفت: مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. امیدوارم که این پیروزی‌های اینتر ادامه‌ داشته باشد.

امیدوارم پیروزی‌های اینتر ادامه‌ داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، اینتر با درخشش مهاجم آرژانتینی خود توانست آتالانتا را در رقابت‌های سری A با دو گل از پیش رو بر دارد. ستاره اینتر در این دیدار مائورو ایکاردی بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

این بازیکن آرژانتینی با وجود زدن دو گل در این دیدار ناراحت به نظر می‌رسد. او گفت‌: در نیمه نخست یک فرصت بسیار خوب را از دست دادم و هنوز حسرت آن فرصت را می خورم. نباید به راحتی چنین توپ‌هایی را از دست بدهم. خوشبختانه دو گل به ثمر رساندم تا زمینه را برای پیروزی تیمم فراهم کنم.

او ادامه داد: مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. امیدوارم که این پیروزی‌های اینتر ادامه‌ داشته باشد. ما در فصل جاری تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای داریم.

ایکاردی در پایان سخنان خود درباره قرار گرفتن اینتر در رده دوم گفت‌: دو سال قبل با روبرتو مانچینی حتی صدرنشینی را هم تجربه کردیم اما در ماه ژانویه همه چیز به هم ریخت. باید دید که در بازی‌های آینده چه اتفاقاتی برای ما خواهد افتاد. هدف ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است. دوست دارم در جام جهانی هم بازی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه