English

اسپالتی:

اینتر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است

سرمربی اینتر با پیروزی تیمش برابر آتالانتا گفت: خوشبختانه تیم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. من به همه بازیکنانی که در اختیار دارم نیاز دارم. خوشبختانه اینتر آماده است و این بهترین خبر برای من است.

اینتر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از مدیاست، اینتر در هفته سیزدهم رقابت‌های سری A از آتالانتا پذیرایی کرد و توانست با دو گل به پیروزی برسد. اینتر با پیروزی که در این دیدار به دست آورد به رده دوم جدول رده‌بندی برگشت تا اختلاف دو امتیازی این تیم با ناپولی همچنان ادامه‌ داشته باشد.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: همچون یک تیم بسیار با تجربه بازی کردیم. به خوبی می‌دانستیم چه موقع توپ را باید نگه داشت یا آن را به حرکت در آورد و شوت‌زنی کرد. بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتنند و نشان دادند که از تجربه لازم برخوردار هستند.

او ادامه‌ داد: ایکاردی یک بار دیگر نشان داد که چه بازیکن تاثیر گذار و خوبی برای اینتر است. او در محوطه جریمه ضربات آخر را به بسیار خوب می‌زند اما نباید فراموش کرد که پیروزی یک تیم تنها به یک بازیکن ربط داده نمی‌شود. همه بازیکنان اینتر در کسب این پیروزی نقش داشتند. آتالانتا تیم بسیار خوبی است و باید بگویم که این پیروزی به راحتی به دست نیامد و بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند.

اسپالتی در پایان سخنان خود اظهار کرد: تا الان تغییرات کمی در ترکیب خود داشته‌ایم چرا که بازیکنان توازن لازم را از خود نشان داده‌اند. خوشبختانه تیم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. من به همه بازیکنانی که در اختیار دارم نیاز دارم. خوشبختانه اینتر آماده است و این بهترین خبر برای من است. امیدوارم که نتایج خوب ما ادامه‌  داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه