English

ویلموتس:

الان زمان خوبی نیست بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم

ویلموتس بعد از کنار رفتن از هدایت تیم ملی ساحل عاج گفت: الان زمان خوبی نیست که بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم و بهتر است بعد از گذشت چند ماه درباره آینده مربیگری خودم صحبت کنم.

 الان زمان خوبی نیست  بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی ساحل عاج در انتخابی جام جهانی رقابت سختی با مراکش برای صعود داشت و در حالی که در روز پایانی نیاز به یک تساوی برابر این تیم داشت، شکست خورد و از رسیدن به جام جهانی بازماند.

سران فدراسیون فوتبال ساحل عاج نیز بعد از این ناکامی، همکاری خود با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی را تمام کردند. این مربی در یورو ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی بلژیک را بر عهده داشت ولی در این رقابت‌ها چندان موفق نبود و تیم او با شکست برابر ولز حذف شد.

ویلموتس بعد از کنار رفتن از هدایت تیم ملی ساحل عاج گفت: اول از همه می‌خواهم تشکر کنم از فرصتی که رئیس فدراسیون در اختیار من قرار داد تا در این کشور کار کنم. از هواداران و بازیکنان تیم ملی نیز می‌خواهم تشکر کنم. الان همه از این موضوع ناراحت هستند که نتوانستیم به جام جهانی برویم و من همه این ناراحتی را درک می کنم. الان زمان خوبی نیست که بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم و بهتر است بعد از گذشت چند ماه درباره آینده مربیگری خودم صحبت کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه