English

قاسم رضایی:

هدف ما این بود بتوانیم از آلام هموطنان زلزله زده بکاهیم

قاسم رضایی پس حضور در جمع زلزله زدگان غرب کشور تاکیدکرد: هدف ما این بود که در این سفر در لحظه هایی هر چند کوتاه بتوانیم از آلام هموطنان زلزله زده بکاهیم که امیدوارم در این راه وظیفه خود را به درستی انجام داده باشیم.

هدف ما این بود بتوانیم از آلام هموطنان زلزله زده بکاهیم

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم رضایی دارنده 2 مدال طلا و برنز بازی های المپیک گفت: با توجه به جایگاه کشتی به عنوان ورزش ملی و حضور بزرگانی همچون جهان پهلوان تختی، وظیفه ما بود که در میان زلزله زدگان حضور یابیم و پس از شنیدن خبر حادثه غمبار زلزله در غرب کشور درصدد بودیم کاری برای هموطنان انجام دهیم و خوشحالم که با سفر به این مناطق اقدامی هر چند اندک برای آنها انجام شد و قهرمانان ورزش خود را جدا از مردم نمی دانند و همواره در کنار آنان هستند.
نفر دوم رقابت های جهانی 2015 تصریح کرد: در این سفر یک روزه از 10 تا 15 شهر و روستای زلزله زده در مناطق ثلاث باباجانی و ازگله بازدید کردیم؛ مردم در آنجا واقعا در شرایط سختی قرار دارند.
وی تاکیدکرد: هدف ما این بود که در این سفر در لحظه هایی هر چند کوتاه بتوانیم از آلام هموطنان زلزله زده بکاهیم که امیدوارم در این راه وظیفه خود را به درستی انجام داده باشیم.

امداد رسانی ها در استان کرمانشاه باید ادامه داشته باشد

دارنده 2 مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: روند امداد رسانی به مردم شکل بهتری به خود گرفته و امیدوارم این کمک ها با همین روند به مناطق روستایی دور افتاده ادامه داشته باشند و کمک های صورت گرفته تنها محدود به این روزها نشود و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما این کمک ها ادامه داشته باشد تا هر چه زودتر این مردم صاحب خانه شده و به شرایط طبیعی زندگی بازگردند.
گفتنی است قاسم رضایی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، حسن یزدانی، سعید عبدولی، مسعود اسماعیل پور، حسین نوری و محمدعلی گرایی به همراه رسول خادم رئیس و حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی از جمله کشتی گیران عنوانداری بودند که برای کمک به زلزله زدگان در استان کرمانشاه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه