English

گرشاسبی:

برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد برانکو گفت: با توجه به عملکرد مناسب و مطلوب سرمربی پرسپولیس برانکو در پرسپولیس می‌ماند چرا که عاشق ایران و پرسپولیس است.

برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا گرشاسبی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت‌: با تلاش و حمایت وزارت ورزش و جوانان بخشی از مطالبات ما از حامی مالی برای پرداخت درصدی به کادر فنی و بازیکنان دریافت شده و ظرف امروز و فردا به آنان پرداخت می‌شود.

او ادامه‌ داد: تمرینات پرسپولیس با برنامه و منظم دنبال می‌شود. هواداران اصلا نگران نباشند. با دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا که با پیگیری مستمر وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت، مانند استقلال و تراکتورسازی از این بابت هم نگرانی نداریم.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد برانکو خاطر نشان کرد: خود من در این مورد با توجه به عملکرد مناسب و مطلوب سرمربی پرسپولیس و رضایت وزیر ورزش و جوانان و هواداران از برانکو، با او جلسه‌ای خواهم داشت و در نهایت با حضور هیات مدیره، برانکو در پرسپولیس می‌ماند چرا که عاشق ایران و پرسپولیس است.

گرشاسبی با ابراز تاسف از حادثه زلزله در غرب کشور و جان باختن هم‌وطنان گفت‌: هیات مدیره، بازیکنان و کادر فنی در غم آنها شریک‌اند و ان‌شاء‌الله فردا صبح (چهارشنبه) در برنامه گل‌ریزان جامعه ورزش کشور در مقابل ورزشگاه شهید شیرودی حاضر خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه