English

اندرسون:

بازیکنان به معنای واقعی جنگیدند

سرمربی تیم‌ ‌ملی سوئد پس از صعود به جام جهانی 2018 روسیه گفت: شرایط کنونی را نمی‌توان وصف کرد.بازیکنانم توانمند هستند و این موضوع را به خصوص در بخش دفاعی نشان دادند. آنها به معنای واقعی جنگیدند.

بازیکنان به معنای واقعی جنگیدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد دوشنبه شب در دیدار برگشت پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا برابر ایتالیا به تساوی بدون گل دست یافت و با توجه به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت توانست ایتالیای بزرگ را پشت سر بگذارد و به جام جهانی صعود کند.

یان اندرسون پس از این موفقیت بزرگ گفت‌: شرایط کنونی را نمی‌توان وصف کرد. نمی‌توانم آن را درک کنم، خیلی جذاب است. اگر تنها بازیکنان باتجربه را در نظر بگیریم، این شاید آخرین فرصتشان برای حضور در جام جهانی باشد. من نیز پس از صعود، اشک ریختم.

سرمربی سوئد در ادامه‌ اظهار کرد: ما نمی‌توانستیم بازی دیگری را به نمایش بگذاریم. بازیکنانم توانمند هستند و این موضوع را به خصوص در بخش دفاعی نشان دادند. آنها به معنای واقعی جنگیدند.

اندرسون از نیلسون لیندلوف و گرنویست، دو مدافع تیمش تمجید کرد و افزود: بازیکنان ایتالیا در هیچ یک از دوئل‌های‌شان نتوانستند از سد دو مدافع ما بگذرند.

سرمربی سوئد در پایان اظهار کرد: در شوک به سر می‌برم، این صعود باور نکردنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه