English

حضور قطعی ۶ تیم خارجی در لیگ جهانی کشتی آزاد

6 تیم خارجی از کشورهای آمریکا، روسیه، کانادا، قزاقستان، مغولستان و ارمنستان برای حضور در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان اعلام آمادگی کرده اند.

حضور قطعی 6 تیم خارجی در لیگ جهانی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری موج، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود. 

تاکنون تیم هایی از کشورهای آمریکا، روسیه، کانادا، قزاقستان، مغولستان و ارمنستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

تیم های بیمه رازی و ایزی پایپ کاشان نیز به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

گفتنی است این مسابقات در 10 وزن 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97، و 126 کیلوگرم با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود و در صورت حضور 6 تیم، مسابقات در یک گروه، 6 تا 10 تیم در دو گروه و بالاتر از 10 تیم در چهار گروه برگزار می شود.
در صورت برگزاری مسابقات در چهار گروه، تیم های برتر هر گروه مسابقات نیمه نهایی را برگزار و تیم های پیروز به دیدار فینال راه یافته و تیم های بازنده دیدار رده بندی را برگزار می کنند و این روند برای تیم های دوم هر گروه نیز برای مشخص شدن تیم های راه یافته به دیدارهای کسب مقام پنجم تا هشتم نیز برگزار خواهد شد و مسابقات کسب مقام نهم و دهم نیز بین تیم برتر سوم هر گروه برگزار می شود.

همچنین این پیکارها برابر آخرین قوانین داوری اتحادیه جهانی کشتی در سال 2017 برگزار و داوران درجه بین المللی مجوز قضاوت در این مسابقات را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه