English

لوپتگی:

بازی‌ها مانند هندوانه‌ در بسته است

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از بازی در برابر کاستاریکا گفت‌: بازی‌ها مانند هندوانه‌ در بسته است و تا وقتی شروع نشود، معلوم نیست چه اتفاقی در آن خواهد افتاد.

بازی‌ها مانند هندوانه‌ در بسته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا بامداد امروز (یک‌شنبه) برابر کاستاریکا قرار گرفت و با پنج گل پیروز شد. یولن لوپتگی پس از بازی گفت‌: از عملکردمان راضی هستیم. هر بازی جهان خاص خودش را دارد و اگر با کاستاریکا در جام جهانی روبه‌رو شویم بازی متفاوتی را خواهیم دید. بازی‌ها مانند هندوانه‌ در بسته است و تا وقتی شروع نشود، معلوم نیست چه اتفاقی در آن خواهد افتاد. لاروخا مانند یک تیم بازی کرد و از همه لحاظ کامل بود. شاگردانم بازی را به نمایش گذاشتند که دوست‌داران فوتبال به آن علاقه‌مند هستند. چنین بازی‌هایی جذاب و دیدنی‌اند. خوشحالم بیش از همه به خاطر عملکرد شاگردانم و حسی که در تیم وجود دارد. این قضیه ما را بهتر می‌کند.

همیشه می‌توان بهتر شد

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا در ادامه‌ اظهار کرد: همیشه می‌توان بهتر شد ریتم خوبی در بازی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم. نگران مهاجمان نیستم چون بیش از همه بازی خوب مهم‌تر است. این قضیه به موقعیت ایجاد کردن کمک می‌کند. ‌اسپانیا می‌تواند این کار را انجام دهد و به محوطه جریمه حریفان به راحتی نفوذ کند. گاهی اوقات مهاجمان گلزنی می‌کنند و برخی اوقات دیگر بازیکنان.

ایسکو در ‌دقیقه 60 با خطای شدید بازیکن کاستاریکا متوقف شد و سپس درخواست تعویض کرد. لوپتگی در این باره گفت‌: این ضربه ‌دقیقا به جایی برخورد کرد که ایسکو در دیدار با خیرونا نیز از همان ناحیه ضربه خورد.  با این حال این فقط یک ضربه بود و آسیب‌دیدگی‌ وجود ندارد. امروز در رابطه با حضورش در دیدار دوستانه با روسیه تصمیم خواهیم گرفت.

بهترین ایسکو در راه است

سرمربی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا افزود: ایسکو در حال‌ حاضر در بهترین شرایط قرار دارد. او سطح بالای خود را حفظ کرده است. ایسکو تنها از این ویژگی برخوردار نیست. او ذهنی قوی دارد و باعث می‌شود بازی بهتری به نمایش بگذارد. بهترین ایسکو در راه است. در آن شکی ندارم. با توجه به عملکرد و ذهنیتی که دارد مطمئنم که بهتر از این خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه