English

بوفون:

اولین قانون فوتبال ملی این است که به حال خودت تأسف نخوری

بوفون در خصوص باخت با شکست ایتالیا در خاک سوئد گفت: می‌دانیم که بازی را باخته‌ایم اما این را هم می‌دانیم که 90 دقیقه دیگر فرصت داریم تا این باخت را جبران کنیم. اولین قانون فوتبال ملی این است که به حال خودت تأسف نخوری.

اولین قانون فوتبال ملی این است که به حال خودت تأسف نخوری

به گزارش خبرگزاری موج، جان لوئیجی بوفون در خصوص باخت یک بر صفر شب گذشته (جمعه) تیم ملی ایتالیا در خاک سوئد در پلی‌آف جام جهانی 2018 روسیه، اظهاراتی را عنوان کرد که بخش زیاد آنها در نقض اظهارات جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره این بازی بود.

بوفون به رادیو TMW‌ گفت: می‌دانیم که بازی را باخته‌ایم اما این را هم می‌دانیم که 90 دقیقه دیگر فرصت داریم تا این باخت را جبران کنیم. اولین قانون فوتبال ملی این است که به حال خودت تأسف نخوری. در این بازی تکل‌ها و برخوردهای فراوانی صورت گرفت که برخی از آنها خشن و فراتر از حد پذیرش بودند. بازی بسیاری فیزیکی بود و داور (جونیت چاکر از ترکیه) هم به شیوه انگلیسی‌ها سوت می‌زد و از کنار بسیاری از برخوردها می‌گذشت. امیدوارم که در بازی برگشت، چنین برخوردهایی نادیده گرفته نشود.

کاپیتان آتزوری ادامه داد: ما به توانایی‌های خودمان برای بازی دوشنبه شب ایمان داریم و اگر غیر از این باشد همین الان بازنده هستیم. نتیجه بازی رفت را یک حادثه رقم زد، پس انرژی هدر دادن برای تحلیل جزئیات بازی فایده‌ای ندارد. در سن‌سیرو، ما باید عملکردی در خور نام ایتالیا ارائه کنیم. تنها چیزی که باید از آن اجتناب کنیم، ادعا یا احساس بدشانسی کردن است. ما سینه سپر می‌کنیم و به حرکت روبه جلوی خود ادامه می‌دهیم. هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده و ما می‌‌خواهیم از این 90 دقیقه نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم که با انگیزه بازی کنیم و یک شب لذت‌بخش را برای تماشاگران بسازیم. انتظار دارم که در سن‌سیرو، هواداران دست از طرفداری از هرگونه رنگ و تعصب باشگاهی بردارند و همه با هم برای دفاع از غرور و حیثیت آتزوری متحد شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه