English

سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان:

تیم‌های عربستانی در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت

محمد الشیخ سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان با بیان این که تا الان هیچ تغییری در روابط سیاسی عربستان با ایران و قطر به وجود نیامده، تاکید کرد: تیم‌های عربستانی در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت.

تیم‌های عربستانی در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الإقتصادیه، کشور عربستان بعد از اختلاف سیاسی که با ایران پیدا کرد تاکید کرد که در خاک ایران به میدان نخواهد رفت و بر این اساس در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های تمام نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار شد.

دو کشور امارات و عربستان در نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته‌اند تاکید کردند که روابط بین این دو کشور با ایران و قطر به حالت عادی خود برنگشته است و به همین خاطر از AFC خواستند که دیدار نمایندگان این دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا با کشورهای ایران و قطر در زمین بی‌طرف برگزار شود.

محمد الشیخ سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان در گفت و گو با الإقتصادیه در این باره تاکید کرد: تا الان هیچ تغییری در روابط سیاسی عربستان با ایران و قطر به وجود نیامده و باید بگویم که تیم‌های عربستانی در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت.

سعید الطنیجی نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات هم گفت: کشور امارات همواره با عربستان همراه و همیار بوده است.

به نوشته الإقتصادیه دو کشور عربستان و امارات، عمان و اردن را به عنوان میزبان دیدارهای تیم های خود با ایران و قطر معرفی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه