English

ایران دومین کشور برتر جهان در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته

محمدصادق فرجی بیان داشت: در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته ایران به عنوان دومین کشور برتر جهان بعد از ژاپن معرفی شد که این نشان از پتانسیل بالای کاراته ایران در تمام زمینه ها دارد.

ایران دومین کشور برتر جهان در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس فدراسیون کارته در مجمع انتخاباتی هیات کاراته سمنان اظهار داشت: در یکسال آینده تیم های ملی در تمامی رده های سنی چندین مسابقات مهم را پیش رو دارند از جمله قهرمانی آسیا، المپیک 2018 جوانان، بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان بزرگسالان و لیگ های جهانی که پیش رو دارد که با توجه به ظرفیت فنی بالای کاراته کاهای کشورمان و در سایه برنامه ریزی فدراسیون مطمئن هستیم که موفقیت های کاراته ایران بیش از پیش خواهد بود.

محمدصادق فرجی در این جلسه از تعامل و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: فتاحی در هرجایی که خدمت کردند منشا خیر و برکت بودند و قهرمانان زیادی را تحویل جامعه داده اند و همچنین در استان سمنان نیز موفقیتهای خوبی را در کاراته داشته ایم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به موفقیت های کاراته در یکسال گذشته گفت: حضور درخشان در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان که برای نخستین بار تیم ایران در 4 رده سنی به مقام قهرمانی آسیا رسید، موفقیت بزرگ کاراته کاها در بازیهای جهانی در لهستان و آخرین آن نیز مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در اسپانیا، که ایران در جمع 5 تیم برتر جهان قرار گرفت، بود.

وی افزود: اخیراً نیز در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته ایران به عنوان دومین کشور برتر جهان بعد از ژاپن معرفی شد که این نشان از پتانسیل بالای کاراته ایران در تمام زمینه ها دارد.

در مجمع انتخابات هیات کاراته استان سمنان 5 کاندیدا حضور داشتند که حسن رهایی، احسان مقدم سپهر و مرتضی جانبکلو انصراف داده و رای گیری با نرگس افضلی و مهدی سلامتی برگزارشد که نرگس افضلی با 16 رای به مدت 4 سال دیگر سکان هدایت کاراته استان را برعهده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه