English

برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در ۲۵ دی

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تاریخ دوشنبه ۲۵ دی را جهت برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی این کمیته و انتخاب اعضای جدید هیات اجرایی مشخص کردند.

برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در 25 دی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کمیته ملی المپیک، هفتاد و سومین نشست اعضای هیات اجرایی این کمیته صبح امروز (شنبه) در حالی برگزار شد که انتخاب زمان برگزاری چهل و پنجمین مجمع عمومی این کمیته مهمترین دستور جلسه آن بود.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با توجه به اتمام زمان دوره چهار ساله مدیریت اعضای هیات اجرایی، تاریخ دوشنبه ۲۵ دی ماه را جهت برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی این کمیته و انتخاب اعضای جدید هیات اجرایی مشخص کردند.

موضوع بعدی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت موضوع انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بود که شاهرخ  شهنازی، دبیر کل کمیته و رئیس ستاد نظارت بر انتخابات توضیحات کاملی را از روند آغاز ثبت نام تا برگزاری برای اعضای هیات اجرایی ارائه داد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز پس از استماع گزارش دبیر کل ضمن تبریک به افراد منتخب از مسئولان برگزاری انتخابات، ورزشکارانی که در رای گیری شرکت کردند و همچنین فدراسیون‌هایی که در این انتخابات هماهنگی و همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دستور جلسه پایانی نشست امروز اعضای هیات اجرایی نیز انتخاب رئیس جدید کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک بود که در همین راستا اعضای هیات اجرایی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و زحمات دکتر ترکان، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی را به عنوان رئیس جدید این کمیسیون انتخاب و معرفی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی