English

واکنش ونتورا به شکست برابر سوئد

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا بعد از شکست در برابر سوئد گفت‌: با توجه به فرصت‌هایی که روی دروازه دو تیم رخ داد و بازی‌ای که به نمایش گذاشتیم اصلا مستحق شکست نبودیم.

واکنش ونتورا به شکست برابر سوئد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در پلی آف انتخابی جام جهانی۲۰۱۸ روسیه به مصاف سوئد رفت. این دیدار که در ورزشگاه خانگی سوئد برگزار شد با یک گل به سود میزبان به پایان رسید تا کار ایتالیا برای صعود به جام جهانی سخت شود.

ونتورا، سرمربی آتزوری به انتقاد از داور بازی پرداخت. او تیمش را مستحق شکست در این دیدار نمی‌داند. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال  ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: با توجه به فرصت‌هایی که روی دروازه دو تیم رخ داد و بازی‌ای که به نمایش گذاشتیم اصلا مستحق شکست نبودیم. بوفون هیچ توپی را از دروازه دور نکرد این در حالی بود که ما چند فرصت خوب را روی دروازه آنها خلق کردیم.

او ادامه‌ داد: این دیدار به پایان رسیده است و امیدوارم که در میلان جبران کنیم. در این دیدار، داور بازی به سوئد که میزبان بود طور دیگری نگاه می‌کرد. امیدوارم امتیازی را که سوئد در این دیدار داشت ما هم در دیدار برگشت به عنوان میزبان داشته باشیم.

ونتورا در پایان سخنانش اضافه کرد: در چنین دیدارهایی داور باید بسیار دقیق و عادلانه قضاوت کند. دیدار برگشت بسیار حساس است. امید زیادی به پیروزی در آن دیدار و صعود به جام جهانی داریم.

دیدار برگشت دو تیم، دوشنبه به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه