English

دومای روسیه در اندیشه برگزاری تورنمنت فوتبال بین پارلمان‌های کشورهای شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸

دومای روسیه در اندیشه برگزاری تورنمنت فوتبال میان پارلمان‌های کشورهای شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ است.

دومای روسیه در اندیشه برگزاری تورنمنت فوتبال بین پارلمان‌های کشورهای شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، کمیسیون ورزش، فرهنگ، گردشگری و جوانان دومای روسیه به کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال این کشور پیشنهاد برگزاری تورنمنتی در زمان جام جهانی 2018 میان پارلمان‌های 32 کشور حاضر در این رقابت‌ها را ارائه داد.

کاپیتانی روس‌ها را در این تورنمنت فوتبال دیپلماتیک معاون دوما بر عهده خواهد داشت و والری گازایف، سرمربی مشهور روس‌ها نیز  تیم پارلمانی‌ این کشور را هدایت می‌کند. 

همچنین میخائیل دگتوارف، نایب‌رئیس کمیسیون ورزش، فرهنگ، گردشگری و جوانان روسیه در این رابطه گفت: آماده هستیم تا مسائل مربوط به سازماندهی تورنمنت پارلمانی جام جهانی 2018 را بر عهده بگیریم و دعوتنامه‌هایی برای کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها ارسال خواهیم کرد.  پیش از این تورنمنت دیگری در جام جهانی 2018 روسیه میان هواداران 32 تیم شرکت‌کننده سازماندهی شده بود.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 مربوط به بازدید دیپلماتیک از ورزشگاه اکاترینبورگ به عنوان یکی از 12 ورزشگاه میزبان این رقابت‌ها است. نمایندگان دیپلماتیک کشورهای آلمان، ایتالیا، انگلیس، ایرلند شمالی، آمریکا، فرانسه، چین، بلاروس، تاجیکستان، بلغارستان و آذربایجان در بازدید ورزشگاه اکاترینبورگ حضور یافتند.

جام جهانی 2018 با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال 1397 برگزار خواهد شد. ایران یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی