English

ویری:

بنزما یک گلزن خاص است

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به حمایت از بنزما پرداخت و گفت: بنزما یک گلزن خاص است. او از فضاهایی گلزنی می‌کند که کمتر مهاجمی توان آن را دارد.

بنزما یک گلزن خاص است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، کریم بنزما با وجود آن که سال‌ها است در رئال بازی می‌کند اما اصلا بازیکن محبوبی نیست و همواره از سبک بازی او انتقاد می‌شود. در دیدار اخیر رئال مادرید برابر لاس پالماس، بنزما دو سه فرصت خوب را از دست داد و همین باعث شد که حاضران در ورزشگاه او را هو کنند. چند روز پیش گری لینکر اسطوره فوتبال انگلیس هم در یک برنامه زنده تلویزیونی به شدت از بنزما انتقاد کرد و حتی با زیدان وارد جنگ لفظی شد.

اما کریستین ویری مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به حمایت از بنزما پرداخت و گفت: تعجب می‌کنم که چرا باید گری لینکر این‌گونه از بنزما انتقاد کند. آیا یک مهاجم اگر در دو بازی گلزنی نکرد باید او را بکشیم؟ چرا با بنزما این‌گونه برخورد می‌شود؟

او ادامه داد: بنزما یک گلزن خاص است. او از فضاهایی گلزنی می‌کند که کمتر مهاجمی توان آن را دارد. نباید فراموش کرد که بنزما در رئال تنها در نقش گلزن ظاهر نمی‌شود. او پاس گل می‌دهد و در فضا سازی برای دیگر بازیکنان نقش موثری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه