English

شرط بزرگ دادکان برای سمت مدیرعاملی پرسپولیس

دادکان برای قبول پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس خواستار تغییرات در هیات مدیره این تیم شده است تا با اعضای هماهنگی لازم داشته باشد.

شرط بزرگ دادکان برای سمت مدیرعاملی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج، سرخپوشان پایتخت این روزها درگیر تغییر و تحولات در مدیریت خود هستند و در حالی که گفته می شود استعفای طاهری پذیرفته نشده است اما گمانه زنی زیادی درباره این موضوع شنیده می شود.

محمد دادکان یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس است که گفته می شود در روزهای اخیر چندین جلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است دادکان برای قبول پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس خواستار تغییرات در هیئت مدیره این تیم شده است تا با اعضای هماهنگی لازم داشته باشد.

به هر حال دادکان اختلافات اساسی با وزارت ورزش و جوانان دارد و خواهان اختیارات کامل برای بر عهده گرفتن پست مدیرعاملی پرسپولیس است.

البته برخی معتقدند  مطرح کردن اسامی افرادی مانند دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس بازی رسانه ای باشد چرا که دادکان فردی نیست که به راحتی حامی مالی تحمیلی را بپذیرد و با آن همکاری کند.

به هر حال باید دید وزارت ورزش و جوانان چه تصمصیمی برای مدیریت پرسپولیس اتخاذ می کند؛ چرا که طاهری بازنشسته است و طبق قانون باید از مدیریت پرسپولیس کنار برود.

حاج بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره این مطلب گفت: گزینه ای برای مدیر عاملی باشگاه در نظر نگرفتیم چرا که طاهری بعد از بازگشت از کربلا به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد.

او ادامه داد: دادکان فرد قابل احترامی است اما صحبتی برای حضورش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس نشده است. همچنین اعضای هیات مدیره تغییری نمی کنند و با همین نفرات، باشگاه را اداره می کنیم.

با این تفاسیر ظاهرا حاج بیگی حاضر به قبول شرط دادکان برای سمت مدیرعاملی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه