English

اظهارات تاج درباره وضعیت باشگاه های لیگ برتری

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مدارک استقلال و تراکتورسازی به طور کامل ارسال شد اما پرسپولیس یک دو مشکل کوچک داشت که امروز رفع می‌شود.

اظهارات تاج درباره وضعیت باشگاه های لیگ برتری

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج در مورد اتمام مهلت صدور مدارک باشگاه‌ها برای اخذ مجوز خروج از کشور اظهار کرد: تا دیروز این مسئله را پیگیری می‌کردیم. 2 شب قبل جلسه‌ای با تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال داشتیم و دیروز جلسه‌ای را هم با نفت برگزار کردیم. مهدی محمدنبی که مسئولیت این امور را برعهده دارد کارها را پیگیری می‌کند و طراحی بسیای خوبی انجام شده است. تیم نفت امکانات و شرایط لازم را در حال حاضر ندارد. البته امیدواریم آنها بتوانند کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. فکر می‌کنم امروز پنجره بسته شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به خوبی در مسئله ورود کرد و واقعا زحمت کشیدند. مدیران عامل دو باشگاه، فدراسیون فوتبال، اعضای سازمان لیگ و کمیته بدوی روی صدور مجوز حرفه‌ای به خوبی کار کردند. تراکتورسازی دیروز تمام مدارک خود را تحویل داد. استقلال هم دیشب تمام مدارک را تحویل داد. پرسپولیس یک دو مشکل کوچک داشت که امروز رفع می‌شود. خودم نگران بودم امروز سؤال کردم و گفتند این مشکلات در حال رفع شدن است. نتیجه کار برای فوتبال ایران خوب بود. این قوانین و پافشاری‌هایی که صورت می‌گیرد به نفع ما شد. مدیران دیگر می‌دانند قرارداد سوری نداریم. باید بدانند هر قراردادی امضا شود باید پولش را بدهند و باید بر اساس بودجه خود عمل کنند.

تاج در مورد اینکه آیا احتمال جایگزین شدن تیم دیگری وجود دارد، گفت: بله این امکان وجود دارد. استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بیشترین گرفتاری را در بین تمامی باشگاه‌های فوتبال ایران داشتند. این 3 باشگاه بیشترین تلاش را برای حل مشکلات انجام دادند و همه دست به دست هم دادند تا این مشکل برطرف شود.

او در مورد بحث کارلوس کی‌روش و حواشی اخیر بیان کرد:‌ به اندازه کافی در این مورد صحبت کردم. در هر صورت قراردادی وجود دارد و طبق آن موارد را اجرا می‌کنیم. طرفین باید به این قرارداد وفادار باشند و بر اساس بندهای آن عمل کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ماجرای استعفای علی‌اکبر طاهری گفت: به زعم من طاهری زحمات بسیار زیادی برای پرسپولیس کشیده است. فضای این باشگاه آرام و وضعیت تیم مطلوب است. 2 روز پیش جلسه ای را با طاهری داشتم اما صحبتی از استعفا نبود. بعد از اتفاقات رخ داده متوجه شدم طاهری استعفا داده است. اگر موضوع بازنشستگی مطرح باشد که این یک موضوع قانونی است. به نظرم باید از حضور طاهری در حوزه فوتبال استفاده کرد. خوشحالم از اینکه مجموعه وزارت ورزش با این استعفا مخالفت کرده است.

تاج در مورد موضوع جادوگری در فوتبال ایران گفت: متاسفانه این مسائل وجود دارد. در گذشته این اتفاقات بوده و در حال حاضر رسیدگی به این موضوع بیشتر شده است. به این موضوعات رسیدگی می‌کنیم و با آن برخورد خواهد شد.کمیته اخلاق موضوعی را از باشگاهی متوجه شد و به سرعت همه را محروم کرد و برخورد جدی انجام داد. وقتی این موضوع رسما اعلام شد و با آن به صورت قاطع برخورد کردند، مابقی هم متوجه شدند که با این موضوع برخورد می شود.

او افزود: به طور کلی 2 موضوع وجود دارد و در این میان برخی می‌گویند ما این موضوع را رسانه‌ای نکنیم و به صورت پنهانی حکم دهیم و موضوع دیگر این است که این موضوع را رسانه‌ای کنیم. گاهی برخوردهایی صورت می‌گیرد و رسانه‌ای نمی‌شود. به طور مثال با موضوع دلالیسم برخورد کردیم و برخی افراد هنوز گرفتار هستند اما این موضوع را رسانه‌ای نکردیم تا مقامات قضایی حکم قطعی بدهند. این موضوع فعلی را گفتیم رسانه‌ای کنند و با آن برخورد جدی شود تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

تاج در مورد سفر به خوزستان عنوان کرد: موکبی فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال خوزستان و جامعه ورزش فوتبال در چزابه برپا کرده و در این مدت به زائران خدمات ارائه می‌کنند. هزینه این موکب را ورزشکاران تقبل و از افراد پذیرایی می‌کنند. امروز قرار بود در این موکب حضور پیدا کنم به همین خاطر به اهواز آمدم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه