English

جان استونز:

امیدوارم کلین شیت های بیشتری در فصل جاری داشته باشیم

جان استونز مدافع جوان سیتی گفت: بازی کردن در تیم فعلی سیتی خوشحال کننده است. به عنوان مدافع امیدوارم بتوانیم کلین شیت های بیشتری در فصل جاری داشته باشیم.

امیدوارم کلین شیت های بیشتری در فصل جاری داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، استونز یکی از عوامل موفقیت سیتی در فصل جاری بوده و نمایش درخشان او در کنار دیگر ارکان دفاعی سیتی باعث ثبت میانگین خوب این تیم در این بخش شده است.

استونز گفت: "بازی کردن در تیم فعلی سیتی خوشحال کننده است. به عنوان مدافع امیدوارم بتوانیم کلین شیت های بیشتری در فصل جاری داشته باشیم. اگرچه برابر آرسنال دروازه ما باز شد اما فراموش نکید ما مهاجمان سطح بالای آنها را مهار کردیم و حداقل فرصت ها را به حریف دادیم.

من می خواهم به این شرایط ادامه داده و این فرم را حفظ کنم و هر روز تلاش کنم که بهتر شوم. اگر این کار را ادامه دهم شرایط نیز به خوبی حفظ شده و من نیز می توانم همین فرم را نگه دارم.

همه بازیکنان دوست دارند 10 سال در بالاترین سطح بازی کنند اما معمولا این اتفاق رخ نمی دهد. اتفاقاتی مثل بازی برابر آرسنال همیشه رخ می دهد زیرا من چند بار پا به توپ شدم اما آن را از دست دادم اما شما باید به این کار ادامه می دهید و این قدرت ذهنی را درک کنید که اگر این کار استمرار یابد، موفق خواهید شد."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی