English

زیدان:

گلزنی ایسکو و پیروزی در این بازی بهترین اتفاق بود

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل لاس پالماس گفت: گلزنی ایسکو و پیروزی در این بازی بهترین اتفاق بود. از گلزنی هافبک ‌اسپانیایی خشنودم چون گل فوق‌العاده‌ای بود.

گلزنی ایسکو و پیروزی در این بازی بهترین اتفاق بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ یازدهم لالیگا با سه گل، لاس پالماس را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: گلزنی ایسکو و پیروزی در این بازی بهترین اتفاق بود. از گلزنی هافبک ‌اسپانیایی خشنودم چون گل فوق‌العاده‌ای بود. پس از پیروزی، از بسته نگه داشتن دروازه‌مان و ارائه بازی خوب خشنودم. پیروزی پس از دو شکست پیاپی، حیاتی بود.

باید نسبت به بنزما و رونالدو صبور بود

سرمربی رئال مادرید درباره ناکامی کریم بنزما و کریستیانو رونالدو در گلزنی گفت‌: گلزنی همیشه اتفاق نمی‌افتد. باید نسبت به بنزما و رونالدو صبور بود. آنها در زمین تلاش می‌کنند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. گل سوم که توسط ایسکو به ثمر رسید با پاس زیبای رونالدو همراه بود. مطمئنا آمار گلزنی این دو مهاجم بهتر خواهد شد.

نگران رونالدو نیستم

رونالدو حتی با وجود پیروزی تیمش ناراحت بود. او به خاطر ناکامی در گلزنی تحت فشار قرار دارد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: نگران رونالدو نیستم. رسانه‌ها همیشه به جنبه‌های منفی نگاه می‌کنند اما من به جنبه‌های مثبت می‌اندیشم. رونالدو پاس گل داد و قاطعانه می‌توانم بگویم او از پاس گلی که به ایسکو داد خوشحال است. می‌دانیم که او دوست دارد گلزنی کند. رونالدو زمانی که دروازه‌ حریفان را باز می‌کند خوشحال‌تر است. این اتفاق خواهد افتاد. با این حال تیم از عملکرد او راضی است. رونالدو در حال‌ حاضر در لالیگا نمی‌تواند گلزنی کند اما در لیگ قهرمانان اروپا این کار را انجام می‌دهد. او برای تیم موثر است و بازیکن متفاوتی است.

در جریان بازی دیشب (یک‌شنبه) رونالدو توسط هواداران تشویق شد اما بنزما دوباره هو شد. سرمربی فرانسوی در این باره گفت‌: متوجه چیزی نشدم. ما می‌خواهیم به تلاش خود ادامه‌ دهیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. این حقیقت دارد که درباره بنزما و رونالدو صحبت می‌کنیم اما من نمی‌دانم چه تعداد گل زده‌اند. آنها از این اتفاق خوشحال نیستند اما مهم‌ترین چیز عملکردشان است که به تیم کمک می‌کند.

رئال مادرید به علت فیفا دی ۱۰ تا ۱۵ روز هیچ مسابقه‌ای نخواهد داشت. سرمربی سفید پوشان درباره عملکرد تیم‌شان تا پیش از این وقفه گفت‌: همه بازیکنان نمی‌توانند استراحت کنند. بیشتر آنها باید تیم‌های ملی خود را همراهی کنند و ما نمی‌توانیم  این قضیه را تغییر دهیم.  بازیکنانی که در کنارمان خواهند بود دو روز استراحت خواهند کرد و این اتفاق خوبی برای همه است. در مجموع شروع بدی در فصل جدید نداشتیم. اگر تنها به دو بازی گذشته‌مان نگاه کنید، نتایج بدی را کسب کردیم اما در مجموع خوب کار کردیم. می‌دانیم که باید در برخی از جنبه‌ها بهتر شویم و این کار را خواهیم کرد. پیروزی در بازی دیشب از اهمیت زیادی برخوردار بود و توانستیم آن را کسب کنیم.

حریف بعدی رئال مادرید، اتلتیکومادرید خواهد بود. دو تیم ۲۷ آبان در واندا متروپولیتانو برابر هم قرار خواهند گرفت. زیدان در مورد این بازی گفت‌: همه بازی‌ها شرایط متفاوتی دارند. اکنون یک تعطیلات کوتاه مدت را پیش رو داریم. پیروزی در بازی آینده خیلی مهم است و بهتر است این اتفاق بیفتد. زمان کافی برای آماده شدن برای این دیدار داریم. نمی‌دانم در چه شرایطی به این بازی خواهیم رسید و چگونه باید برابر همشهری‌مان بازی کنیم تا به این جا بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها در چند بازی بد عمل کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه