English

اسپالتی:

این تساوی برای ما تلخ است

سرمربی اینتر بعد از تساوی برابر تورینو گفت: بازی خوبی بود و بعد از گلی که خوردیم کسب تساوی خوشحال کننده است اما با توجه به شرایطی که در جدول رده‌بندی داریم این تساوی برای ما تلخ است.

این تساوی برای ما تلخ است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ‌اسکای ‌اسپورت، اینتر در هفته دوازدهم رقابت‌های سری A یک تساوی ناامید کننده را به دست آورد و در جوزپه مه آتسا با تساوی یک بر یک برابر تورینو متوقف شد تا رده دوم جدول رده‌بندی را از دست دهد.

طبیعی ‌است که اسپالتی از این تساوی که تیمش به دست آورده ناراحت باشد. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بازی خوبی بود و بعد از گلی که خوردیم کسب تساوی خوشحال کننده است اما  با توجه به  شرایطی که در جدول رده‌بندی داریم این تساوی برای ما تلخ است.

او ادامه‌ داد: فرصت‌های خوبی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما متاسفانه آن‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم. در بعضی از دیدارها تیم با بدشانسی مواجه می‌شود و توپ‌های ما وارد دروازه‌ نمی‌شود. تورینو تیم خوبی است و در کل بازی خوب و درگیرانه بود.

ایکاردی از بهترین‌های لیگ است

‌اسپالتی در پایان سخنانش به ستایش از ایکاردی پرداخت و گفت‌: او کاپیتان تیم است و بازهم تاثیرگذار ظاهر شد. ما به ایکاردی نیاز داریم چرا که او از بهترین‌های لیگ است.

اینتر با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی